شناسهٔ خبر: 66794861 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

دویست و بیست و نهمین روز عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه؛

6 شهید در بمباران خانه‌ای در شمال غزه/انزوای بی سابقه جهانی در انتظار نتانیاهو

در دویست و بیست و نهمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، بمباران شدید شمال و جنوب غزه ادامه دارد و ارتش رژیم صهیونیستی بدون هیچ بانک اهدافی و به شکل کورکورانه زنان و کودکان و آوارگان را هدف قرار می‌دهد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، با گذشت 229 روز از جنگ در غزه، در پی بمباران یک خانه مسکونی در منطقه «بئر النعجه» در شمال غزه، طبق آخرین آمار 6 نفر به شهادت رسیده  و تعدادی نیز زخمی شده‌اند.

 

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه تاکنون 35647 نفر طی حملات اشغالگران به شهادت رسیده و 79852 تن دیگر زخمی شده‌اند، همچنین پیکر بالغ بر 10 هزار نفر همچنان زیر آوار ساختمان‌ها است و امدادگران امکان دسترسی به آن‌ها را ندارند.

 

10 شهید در پی بمباران محل زندگی آوارگان در غزه

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی چادر آوارگان در روستای «الزوایده» در مرکز غزه را بمباران کردند که این جنایت تاکنون 10 شهید به دنبال داشته است.

 

یک مادر به همراه جنین داخل شکمش به طرز دردناکی به شهادت رسیده و حداقل 4 کودک نیز در میان شهدا هستند که پیکر مطهرشان به شدت سوخته و آسیب دیده است.

 

 

8شهید و 21 زخمی، آخرین آمار جنابت نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در ادامه یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، تاکنون 8 نفر به شهادت رسیده و 21 تن دیگر زخمی شده‌اند.

 

 

فلسطینی‌ها یک کامیون نظامی صهیونیست را در جنین هدف قرار دادند

شبکه 14 رژیم صهیونیستی خبر داد که در پی انفجار یک بمب کنار جاده‌ای در جنین، یک کامیون نظامی ارتش این رژیم مورد اصابت قرار گرفته است.

 

 

مقام اطلاعاتی آمریکایی: دولت بایدن نگران شکست رژیم صهیونیستی است

یک مقام اطلاعاتی آمریکا به روزنامه پلیتیکو گفت: دولت بایدن از اینکه رژیم صهیونیستی به شکل فاجعه‌باری فرصت غلبه بر حماس را از دست بدهد، نگران و بیمناک است.

 

او افزود: « آمریکا نگران توانایی حماس برای به کارگیری هزاران نیروی جدید پس از جنگ است». چند مقام دیگر آمریکایی نیز به پلیتیکو گفتند که رژیم صهیونیست پس از پاکسازی منطقه‌ای در غزه، امکان کنترل آن را ندارد و همزمان با بمباران شدید غزه، جهان را علیه خود کرده است.

 

 

انزوای بی سابقه جهانی در انتظار نتانیاهو

چندین دیپلمات‌ کشورهای همسو با رژیم صهیونیستی به روزنامه هاآرتص گفتند که در صورت صدور حکم بازداشت دیوان کیفری بین‌المللی علیه مقامات اسرائیل کشورهایشان روابط خود را با تل آویو حفظ خواهند کرد، اما دیگر امکان دیدار و ملاقات با نتانیاهو و گالانت را نخواهند داشت.

 

انتهای پیام/م.د

نظر شما