شناسهٔ خبر: 66793733 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

لیگ ملت‌های والیبال- برزیل

‌خانزاده: صربستان رقیب اصلی ماست/ با آمادگی کامل شروع می‌کنیم

سیده فرزانه شریفی

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران، گفت: طی چند روزی که در برزیل هستیم تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و با بازی‌های تدارکاتی در کمپ تیم ملی والیبال برزیل، به آمادگی کامل رسیدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، پوریا حسین خانزاده بعد از آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران پیش از جدال با صربستان، تصریح کرد: طی این چند روز که به برزیل آمدیم تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. با بازی‌های تدارکاتی که در کمپ تیم ملی والیبال برزیل داشتیم به آمادگی کامل رسیدیم. برای بازی با صربستان آماده هستیم و امیدوارم که بتوانیم رقابت‌ها را پرقدرت آغاز کنیم.

وی ادامه داد: صربستان یکی از رقبای اصلی ایران در راه کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود و با توجه به شکست ترکیه برای تیم ایران خیلی خوب خواهد بود که بازی اول را با پیروزی پشت سر بگذارد.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران درباره وضعیت خودش، افزود: در این مدت تمام تلاش خودم را انجام دادم که بهترین عملکرد را داشته باشم. امیدوارم دست به دست هم دهیم تا به نتیجه لازم برسیم و به المپیک صعود کنیم.

ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه شنبه یکم خرداد آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه سوم خرداد در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم صربستان می‌رود.

نظر شما