شناسهٔ خبر: 66793629 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

قطارهای فوق‌العاده در خط ۴ مترو / سوگواران مراسم وداع با شهدای خدمت ازدحام کردند

اقتصادنیوز: سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو شهر تهران از اعزام قطارهای فوق العاده در خط ۴ مترو در پی ازدحام سوگواران مراسم تشییع شهدای خدمت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  رضا محمدنژاد با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش با بیان اینکه‌ سرفاصله حرکت قطارهای مترو کاهش یافته است، گفت: با توجه به ازدحام جمعیت در خیابان انقلاب و خیابان‌های اطراف محل اقامه نماز، تخلیه مسافر در ایستگاه های تئاتر شهر و میدان انقلاب کماکان انجام‌ نمی‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اردحام مسافران قطارهای فوق العاده اعزام شدند و با توجه به اعزام‌های فوق العاده سرفاصله حرکت قطارها کاهش یافته است.

خبر مرتبط
مترو تهران اطلاعیه داد/ مسافرین از این ایستگاه ها استفاده کنند

اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران، باتوجه به حضور پرشور شهروندان در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، امکان تخلیه مسافری در ایستگاه‌های تئاتر شهر و انقلاب جود ندارد و مسافران از سایر ایستگاه‌ها در خط چهار یا شش استفاده کنند.

خبر مرتبط
فوری/ خبر مهم برای تهرانی‌ها/مترو امروز در این ایستگاه‌ها توقف ندارد

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران، خط چهار مترو تهران در 2 ایستگاه توقف ندارد.

نظر شما