شناسهٔ خبر: 66793427 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

این بازی ساده باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود

صاحب‌خبر -

یک روان‌درمانگر خواستار قرار گرفتن در معرض مقداری خاک یا گل برای تقویت سیستم ایمنی شد، در جریان روند جدیدی که با آنچه که در میان والدینی که از مدت‌ها پیش به فرزندان خود نسبت به چنین رفتاری هشدار داده‌اند، در تضاد است.

به گزارش جماران؛ به نقل از لس آنجلس تایمز:روان‌درمانگر باربارا لاوسون، که دارای گواهی کاهش غم و اندوه است، این روند را روشن کرد. لاوسون در جلسات خود که با پس‌زمینه‌ی غوغای پرندگان و موسیقی آرام‌بخش برگزار می‌شود، از شرکت‌کنندگان دعوت می‌کند که چشمان خود را ببندند و با دستان خود داخل ظروف پر از خاک را حفاری کنند تا خنکی خاک و بافت نرم و مرطوب آن باعث شود. بسته‌های دستمال کاغذی نزدیک به آنها وجود دارد که می‌خواهند اشک‌هایی را که ممکن است ریخته‌اند پاک کنند.

الصورة: الصورة:

لاوسون (51 ساله) همچنین در جلسات خود که در فضایی در مرکز خرید South Bay Galleria در کالیفرنیا که در سال 2022 تأسیس کرده است، دستکش‌هایی را به نمایش می‌گذارد، اما به آنها توصیه نمی‌کند که آنها را بپوشند تا بتوانند از لمس کردن آنها سود ببرند. به طور مستقیم خاک، و او می گوید که برخی از تحقیقات نشان می دهد که وجود انواع باکتری در خاک ممکن است به مقاومت در برابر فشار کمک کند.

مکالمات در جلسات او حول مشکلاتی است که در ذهن وجود دارد، و لاسون همچنین جلسات مدیتیشن را برای حمایت از بهزیستی روانی یا ارائه مشاوره برای رهایی از غم ارائه می دهد.

لاوسون در مورد تأثیر مثبت بازی در خاک و قرار گرفتن در معرض فضای سبز بر سلامتی صحبت می کند.

انتهای پیام

نظر شما