شناسهٔ خبر: 66793261 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

نخست‌وزیر پاکستان برای تسلیت به ایران می‌آید

نخست‌وزیر پاکستان قرار است برای عرض تسلیت دولت و ملت پاکستان با مقامات ایران دیدار کند. طبق بیانیه منتشر شده از سوی وزارت امور خارجه پاکستان، "اسحاق دار" وزیر امور خارجه و معاون نخست‌وزیر و دیگر مقامات ارشد نیز شریف را همراهی خواهند کرد.

صاحب‌خبر -
وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد که نخست‌وزیر این کشور به همراه هیاتی از مقامات بلندپایه این کشور برای عرض تسلیت شهادت رئیس‌جمهور ایران و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد به ایران سفر می‌کند.
 
به گزارش ایسنا، شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان، امروز(چهارشنبه) برای تسلیت شهادت آیت‌الله "سیدابراهیم رئیسی" رئیس‌جمهور ایران و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد حامل او به ایران می‌آید.
 
شبکه ژئو تی‌وی گزارش داد: طبق بیانیه منتشر شده از سوی وزارت امور خارجه پاکستان، "اسحاق دار" وزیر امور خارجه و معاون نخست‌وزیر و دیگر مقامات ارشد نیز شریف را همراهی خواهند کرد.
 
شریف قرار است برای عرض تسلیت دولت و ملت پاکستان با مقامات ایران دیدار کند.
 
رئیس‌جمهور ایران، روز یک‌شنبه، برای افتتاح سد مرزی «قیزقلعه سی» به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود و بالگرد حامل او در مسیر بازگشت به تبریز در « جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد. در پی این حادثه، رئیس‌جمهور،‌ وزیر خارجه ایران به شهادت رسیدند.

نظر شما