شناسهٔ خبر: 66792918 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

شهاب ادواری در گفت وگو با تقریب:

صداقت، وفاداری به انقلاب، مردمداری، پشتکار و مبارزه با فساد از ویژگی‌های بارز شهید آیت الله رئیسی بود

مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی ادوار خبر گفت: صداقت، وفاداری به انقلاب و نظام، مردمداری، پشتکار، پیگیری امور، مبارزه با فساد از جمله ویژگی‌های بارز شهید آیت الله رئیسی بود.

صاحب‌خبر -
شهاب ادواری در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی؛ رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران در سخنانی اظهار داشت: متأسفانه روز دوشنبه خبر شهادت آیت الله رئیسی و دیگر همراهانشان همانند یک شوک بزرگ بر ملت ایران و حتی جهانیان وارد آمد.
 
مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی ادوار خبر در ادامه سخنان خود گفت: آیت الله سیدابراهیم رئیسی یک رئیس جمهور منحصر به فرد با ویژگی‌های فردی و اجتماعی خاصی بود تا جایی که ایشان را می‌توان یکی از مردمی‌ترین رؤسای جمهور در دوران انقلاب اسلامی دانست.
 
این کارشناس رسانه ادامه داد: صداقت، وفاداری به انقلاب و نظام، مردمداری، پشتکار، پیگیری امور،  مبارزه با فساد از جمله ویژگی‌های بارز این شخصیت سیاسی کشور بود که متأسفانه به علت سانحه هوایی به شهادت رسیدند و یک خلأ بزرگ در کشور ایجاد نمودند و امیدواریم همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند روند اداره کشور کماکان با قوت هرچه تمام تداوم داشته باشد.
 
ادواری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از ویژگی‌های بارز و بسیار شاخص شهید آیت الله رئیسی این بود که نگاه بسیار ویژه‌ای به استان‌های محروم کشور داشتند تا جایی که به برخی از استان‌های محروم در چندین نوبت سفر داشتند و از نزدیک طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و صنعتی و تجاری و اقتصادی را شخصاً دنبال می‌کردند و از سوی دیگر با مردم جامعه به ویژه قشر مستضعف رفتاری توأم با فروتنی داشتند.
 
مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی ادوار خبر افزود: شهید آیت الله رئیسی عمر خویش را وقف خدمت به انقلاب اسلامی و ملت ایران نمود و در این راه نیز شهد شیرین شهادت را نوشید و این را باید افتخار بزرگی برای این شخصیت بزرگ ایران اسلامی دانست.
 
ادواری یادآور شد: شهید آیت الله رئیسی مرد عمل بود و در عملی کردن وعده‌های خود بسیار ثابت قدم بودند و در دوران کوتاه ریاست جمهوری باید از ایشان به عنوان رئیس جمهور جهادی یاد کرد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری بودند که هرگز از اتاق کارش کشور را اداره نکرد بلکه همیشه در میدان حضور داشت و از نزدیک تلاش‌ها و کارهای انجام شده برای ملت ایران را پیگیری می‌کردند.
 
مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی ادوار خبر در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم رئیس جمهوری که در آینده نزدیک انتخاب می‌شود بتواند راه شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی را ادامه دهد زیرا یاد و نام و کارهای انجام شده رئیس جمهور فقید کشورمان در دل یکایک ملت ایران جای دارد.
 
انتهای پیام/

نظر شما