شناسهٔ خبر: 66791792 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

اهدای هجدهمین جایزه پیروز اهدای هجدهمین جایزه پیروز

با اهدای هجدهمین جایزه پیروز مطرح شد:آینده فن آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن آفرینان محقق خواهد شد هجدهمین دوره جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، با اهدای هجدهمین جایزه پیروز و تاکید بر قدرت علم و دانش در پیشرفت کشور به پایان رسید. آیین اختتامیه و اهدای هجدهمین جایزه پیروز در هجدهمین

صاحب‌خبر -

با اهدای هجدهمین جایزه پیروز مطرح شد:آینده فن آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن آفرینان محقق خواهد شد

هجدهمین دوره جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، با اهدای هجدهمین جایزه پیروز و تاکید بر قدرت علم و دانش در پیشرفت کشور به پایان رسید. 

آیین اختتامیه و اهدای هجدهمین جایزه پیروز در هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان برگزار شد.  

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، با بیان اینکه تولید علم مرجعیت ایجاد می‌کند و مصرف علم، اقتدار، امنیت، ثروت، آسایش و آرامش تولید می‌کند بیان داشت: محصولات و خدماتی را که فن آفرینان تولید می‌کنند باید عرضه شود و در معرض دید عموم قرار بگیرد. به عبارتی، می‌توان گفت تا جایی که مقدور است باید برای فن آفرینان بازاریابی صورت بگیرد.

اهدای هجدهمین جایزه پیروز 

در هجدهمین جشنواره شیخ بهایی، جایزه پیروز به شرکت هموار فناوری سلامت راستینه فعال در زمینه پزشکی اهدا گردید. جایزه پیروز به یاد اسدالله پیروز بنیان گزار یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های معدنی ایران «باما» و از کارآفرینان سرشناس اصفهان توسط نوه او، روزبه پیروز هم‌ بنیان‌گذار گروه مالی فیروز پایه‌گذاری شده است. جایزه پیروز هجده سال متوالی است که از طرف روزبه پیروز به برگزیدگان فن آفرین و کارآفرین اعطا شده است. 

علیرضا شهبازی مدیر ارتباطات تجاری گروه مالی فیروزه با بیان اینکه جایزه پیروز یکی از ماندگارترین جوایز ملی فن آفرینی است در خصوص ویژگی‌ این جایزه اضافه کرد: این جایزه با هدف حمایت از فن‌آفرینان صورت می‌گیرد و در پی آن است تا رونق آینده فن آفرینی را بدنبال داشته باشد و تلاشی است تا کارآفرینان و فن آفرینان کشور دلگرم شوند و در راه خلق ارزش خود برای مردم کشور پایدار باشند.

در مراسم اهدای هجدهمین جایزه پیروز در جشنواره شیخ بهایی سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان نیز با اشاره به اهمیت جشنواره‌های مبتنی بر علم و فن‌آوری در توسعه کشور اظهار کرد: ماموریت جشنواره شیخ بهایی به‌عنوان سابقه دارترین و ریشه‌دارترین جشنواره در حوزه فن آفرینی کشور، این بوده است که فضای رقابتی و تعامل را بین فن آفرینان فراهم کند. اقتصاد آینده مبتنی بر دانش و دانایی است.

در هجدهمین جشنواره شیخ بهایی ۴۸۱ شرکت از ۲۶ استان شرکت کردند که پس از دو مرحله داوری، ۱۰۲ طرح به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. در مرحله نهایی نیز ۲۵ طرح بررسی شدند. در مجموع بیش از ۱۷ میلیارد ریال جایزه نقدی برای هجدهمین دوره جشنواره ملی شیخ بهایی و حدود ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز به برترین‌ها اعطا شد.

زمینه‌‌سازی برای اثرگذاری اقتصاد دانش‌بنیان در توسعه پایدار و پیشرفت کشور، و جهت‌‌دهی به فعالیت‌‌های فن‌‌آفرینانه در راستای حل چالش‌‌های اساسی، از جمله اهداف برگزاری این رویداد علمی و فناوری بود.

 

منبع: sharghdaily-931649

نظر شما