شناسهٔ خبر: 66791761 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

گفت وگوی وزیر خارجه صربستان با علی باقری

اقتصادنیوز: وزیر خارجه صربستان در گفت‌وگو با علی باقری اظهار داش: یاد و خاطره رئیس جمهور فقید ایران، ابراهیم رئیسی و وزیر امور خارجه فقید حسین امیرعبداللهیان، همواره در اذهان باقی خواهد ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «مارکو جوریچ» وزیر امور خارجه صربستان در گفتگوی تلفنی با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، ضمن ابراز تسلیت و همدردی دولت و مردم کشورش اظهار کرد: یاد و خاطره رئیس جمهور فقید ایران، ابراهیم رئیسی و وزیر امور خارجه فقید حسین امیرعبداللهیان، همواره در اذهان باقی خواهد ماند.

خبر مرتبط
اقدام صنعا به احترام شهادت ابراهیم رئیسی

اقتصادنیوز: رئیس شورای عالی سیاسی یمن دستور داد جشن «روز ملی اتحاد» این کشور تا روز یکشنبه به تاخیر بیافتد.

وی با اشاره به پیام رئیس جمهور کشورش که رئیس جمهور و وزیر امور خارجه فقید جمهوری اسلامی ایران را دوستان واقعی صربستان خوانده، بر همبستگی کشورش با دولت و مردم ایران تاکید کرد.

جوریچ ضمن ابراز امیدواری نسبت به تداوم و گسترش روابط دو کشور، مجددا مراتب تسلیت عمیق به رهبر معظم، دولت و ملت ایران را ابراز کرد.

سرپرست دستگاه دیپلماسی کشورمان نیز در این گفت وگوی تلفنی ضمن تشکر از ابراز همدردی مقامات صربستان، اظهار کرد: با ایمان به خداوند و اتکاء به مردم شریف ایران این ایام دشوار را طی خواهیم کرد و ملت ایران به حرکت در مسیر رشد و بالندگی ادامه خواهد داد.

علی باقری همچنین بر عزم جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات با صربستان تاکید کرد.

نظر شما