شناسهٔ خبر: 66791351 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یک شکست دیگر برای جانشین مجیدی

کلباء قدر درخشش‌های قایدی را نمی‌داند

کلباء در دیدار برابر صدرنشین لیگ امارات و تیمی که احتمالا قهرمان خواهد شد، شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بیست و چهارمین هفته از ادنوک لیگ برای کلباء خوش یمن نبود. شاید اگر این تیم در همان دقایق ابتدایی بازی 10 نفره نمی‌شد، می‌توانست برابر الوصل صدرنشین با امتیاز از زمین بازی خارج شود ولی درخشش قایدی هم نتوانست مانع از شکست ببرها شود.

در همان دقیقه چهارم بازی بود که یک پاس در عمق برای کایو با سرنگونی او توسط محمد سبیل، مدافع و کاپیتان کلباء همراه شد و داویده ماسا، داور مطرح ایتالیایی نیز بلافاصله این بازیکن را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

با این وجود، کلباء توانست روی هنرنمایی قایدی به گل برسد. او توپ را از عبدالرحمن خمیس مدافع الوصل ربود و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، حساب کار را یک بر صفر کرد.

2024758

الوصل در دقیقه 25 به بازی برگشت. پس از یک ارسال از چپ و دفع عجیب و بسیار بد حمد المنصوری، سنگربان کلباء، توپ به آداما دیالو رسید و او نیز با یک پاس در عرض، علی صالح را با دروازه خالی روبرو کرد تا بازی یک بر یک شود.

در ابتدای نیمه دوم، الوصل روی ارسال فابیو لیما و ضربه سر دیدنی دیالو، از حریف پیش افتاد. در دقیقه 66 نیز روی سانتر نیکولاس خیمنز و ضربه سر سفیان بوفتینی، الوصل حساب کار را سه بر یک کرد.

قایدی در ادامه تیمش را به بازگشت امیدوار کرد. او در دقیقه 69 در محوطه جریمه صاحب فرصت شد و با یک پاس در عرض، توپ را به دنیل بسا سپرد و این بازیکن نیز دروازه خالی را باز کرد تا حساب کار سه بر دو شود.

2024757

در شرایطی که کلباء برای زدن گل تساوی فشار آورده بود، روی یک ضدحمله و ارسال زمینی علی صالح و ضربه تمام کننده هریس سفروویچ، تیر خلاص را بر پیکر ببرها وارد کرد.

این بازی در نهایت با شکست چهار بر دو کلباء به پایان رسید تا این تیم چهارمین باخت خود در 6 دیدار اخیر را تجربه کند.

نظر شما