شناسهٔ خبر: 66790937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردبیل:

تبیین ویژگی‌های رئیس جمهور تراز اسلامی به مردم ضروری است

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل گفت: تک تک طلبه‌های خواهر در تبیین ویژگی‌های یک رئیس جمهور تراز اسلامی برای مردم وظیفه دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام محمدباقر غلامی در آیین عزاداری شهدای خدمت که عصر امروز در مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل برگزار شد، گفت: در جامعه اسلامی باید امر به معروف و نهی از منکر جاری شود و زمانی این فریضه دینی تحقق می‌یابد که همه مردم جامعه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر آگاهی داشته باشند.
وی افزود: مسئله‌شناسی و زمان‌شناسی در جامعه یکی از اولویت‌های عمل به هنگام است در حال حاضر و همزمان با شهادت رئیس جمهور مردمی، مسئله انتخابات از اولویت‌های مهم کشور است.

رئیس تبلیغات اسلامی اردبیل تاکید کرد: در انتخابات پیش رو طلاب خواهر بایستی جهاد تبیین را نسبت به گذشته بیشتر مورد توجه قرار دهند تبیین شرایط فعلی جامعه، عملکرد رئیس جمهور شهید در سه سال گذشته، موفقیت‌های کسب شده، تبیین ماده ۱۳۱ قانون اساسی و غیره مواردی است که باید برای مردم تبیین و تشریح شود.

حجت‌الاسلام غلامی بیان داشت: در انتخابات پیش دو مسئله باید مورد توجه قرار گیرد یکی تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات‌ و دیگری معرفی شاخصه‌های یک کاندید ریاست جمهوری در تراز اسلامی.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردبیل در توصیف عملکرد رئیس جمهور شهید، گفت: در بیانات مقام معظم رهبری ویژگی‌هایی همچون فداکاری، خستگی‌ناپذیر بودن، مخلص و غیره برای ایشان به کار رفته است و این حاکی از آن است که این ویژگی‌ها مورد تایید ولی فقیه جامعه اسلامی است و رئیس جمهور آینده کشور هم باید این ویژگی‌ها را داشته باشد.

وی تصریح کرد: تک تک طلبه‌های خواهر باید ویژگی‌های یک رئیس جمهور تراز اسلامی را برای مردم تبیین کنند چرا که عملکرد طلاب در عملکرد مردم و سرنوشت کشور تاثیرگذار است.

نظر شما