شناسهٔ خبر: 66790587 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

امام جمعه اهل سنت قازان قایه مراوه تپه:

آیت الله رئیسی مردمی ترین رئیس جمهور ایران بود

امام جمعه اهل سنت قازان قایه مراوه تپه، گفت: شهید آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» مردمی ترین، عالم ترین و زیرک ترین رئیس جمهور ایران و جهان بود.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، آخوند «ناصر محمد قزل» در مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهور محبوب جمهوری اسلامی ایران و همراهانش در مراوه تپه، اظهار کرد: این رئیس جمهور محبوب عزیزترین و نزدیک ترین فرد به رهبر معظم انقلاب بود، تاکنون هیچ رئیس جمهوری ابهت و عظمت او را نداشت.
 
به گفته وی؛ مقام معظم رهبری با آنکه نزدیک ترین یار خودش را شهید شده می دید باز اعلام کردند که کشور ما قانون دارد و جانشین او را مشخص کرده است و مردم نگران نباشند و راه شهدای گرانقدر ادامه خواهد داشت.
 
امام جمعه اهل سنت قازان قایه مراوه تپه با عنوان اینکه آیت الله رئیسی کار در همه قوای حکومتی را تجربه کرد، تصریح کرد: از 5 سالگی که پدرشان را از دست دادند در زندگی با مادر فقر و محرومیت را با جان دل چشیده و شرایط مردم را به خوبی درک می کردند.
 
وی افزود: عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست سازمان بازرسی کل کشور، دادستان دادگاه ویژه روحانیت، دادستان کل کشور، ریاست قوه قضائیه و ریاست جمهوری دولت سیزدهم از مسئولیت مهم آیت الله رئیسی بود.
 
به گفته وی؛ این شهید بزرگوار در هر پست و مقامی که بودند توانمندی و شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند.
 
آخوند قزل با بیان اینکه امروز عظمت آیت الله رئیسی را همه جهانیان به عینه دیدند، ابراز کرد: در زمان او سیلی سختی به آمریکا و رژیم صهیونیستی زدیم، اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در جهان به حدی رسید که دیگر هیچ کشوری جرأت نگاه چپ انداختن به ایران را ندارد.
 
وی ادامه داد: این بزرگمرد تاریخ در زمان کوتاه ریاست جمهوریشان ابهت و عظمت ایرانیان را در دل همه جهانیان انداخت.
 
به گفته وی؛ امروز به احترام آن شخصیت بزرگ شورای امنیت سازمان ملل، سازمان شانگهای و بسیاری دیگر از سازمان ها و نهادهای بین المللی کارشان را با یک دقیقه سکوت آغاز کرده و بسیاری از کشورها برایش عزای عمومی اعلام کردند.
 
امام جمعه اهل سنت قازان قایه مراوه تپه با اذعان بر خستگی ناپذیر بودن رئیس دولت سیزدهم در ارائه خدمت به مردم، گفت: همیشه در میان مردم بود به طوری که استراحت چندانی نداشت و به قول شاعری امروز روز استراحتش فرا رسید.
 
وی افزود: در سفر دومشان به استان گلستان در بدو ورود، محروم ترین شهرستان را برای بازدید انتخاب کرد و نخستین رئیس جمهوری شدند که بعد از انقلاب به شهرستان مراوه تپه آمدند و از نزدیک به مسائل و دغدغه های مردم محروم و مرزی شهرستان رسیدگی کرد.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما