شناسهٔ خبر: 66790454 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

بیت‌کوین در مسیر فتح سقف تاریخی/ بهترین و بدترین رمزارزها در اردیبهشت ۱۴۰۳ بیت‌کوین در مسیر فتح سقف تاریخی/ بهترین و بدترین رمزارزها در اردیبهشت ۱۴۰۳

دانلود فیلم قیمت اتریوم بعد از اینکه تحلیل‌گر بلومبرگ، اریک بالچوناس، احتمال تایید ETF های اسپات اتریوم را از ۲۵٪ به ۷۵٪ افزایش داد، نزدیک به ۱۸٪ رشد کرد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده احتمالا با فشار سیاسی روبرو شده است، زیرا موضع قبلی آن‌ها درباره ETF ها باعث نارضایتی برخی از مردم شد.

صاحب‌خبر -

قیمت اتریوم بعد از اینکه تحلیل‌گر بلومبرگ، اریک بالچوناس، احتمال تایید ETF های اسپات اتریوم را از ۲۵٪ به ۷۵٪ افزایش داد، نزدیک به ۱۸٪ رشد کرد.
 کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده احتمالا با فشار سیاسی روبرو شده است، زیرا موضع قبلی آن‌ها درباره ETF ها باعث نارضایتی برخی از مردم شد.
هم اکنون بیت‌ کوین در ژاپن، آرژانتین و فیلیپین رکورد زد. برای اولین بار، قیمت یک بیت‌کوین در ژاپن از ۱۱ میلیون ین گذشت. همچنین در آرژانتین به ۶۳.۸ میلیون پزو و در فیلیپین به ۴.۱۸ میلیون پزو رسید.

 افزایش تقریبا ۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، بیت‌کوین را به بالاترین قیمت خود در شش هفته اخیر یعنی ۷۱۹۷۵ دلار رسانده، و قیمت این ارز نزدیک به اوج تاریخی خود قرار دارد.

منبع: fardayeeghtesad-38661

نظر شما