شناسهٔ خبر: 66790357 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

آغاز به کار پذيرفته شدگان آزمون مشترک فراگير استخدامي در راه و شهرسازي گلستان

صاحب‌خبر -
آغاز به کار پذيرفته شدگان آزمون مشترک فراگير استخدامي در راه و شهرسازي گلستان
خبرگزاری آریا - سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان از شروع فعالیت پذیرفته شدگان دهمین آزمون فراگیر استخدامی وزارت راه و شهرسازی در اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، سید محمد حسینی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور و جذب نیرو از سوی سازمان اداری و استخدامی برگزار شد.
وی افزود: در این سری از آزمون که در سال 1402 برگزار شد، 259 مجوز سهم وزارت راه و شهرسازی و 14 مجوز برای جذب نیرو در سه رشته شغلی کارشناس حقوقی، کارشناس تحلیل و تولید نرم افزار و کارشناس راه و شهرسازی سهم اداره کل راه و شهرسازی گلستان بود که تا کنون 10 نفر برای خدمت معرفی شدند.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در این آزمون که مورخ 12 خردادماه سال گذشته به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار شده، 42 نفر و سه برابر ظرفیت مورد نیاز در آزمون کتبی قبول شدند.
حسینی همچنین تصریح کرد: سهم اداره کل راه و شهرسازی در این آزمون 5 نفر، اداره شهرستان کلاله دو، شهرستان آزادشهر بندر ترکمن و علی آباد هر کدام یک نفر است.
وی در انتها یادآور شد: فعالیت پذیرفته شدگان دهمین دوره آزمون استخدامی در حال حاضر آغاز شده و نیروهای جدیدالورود در حال فراگیری دوره های آموزشی ضمن خدمت هستند.

نظر شما