شناسهٔ خبر: 66790218 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

اظهارات جدید بلینکن در مورد خروج آمریکا از توافق هسته‌ای

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که ایران به ساخت بمب هسته‌ای نزدیک است و تصمیم واشنگتن برای خروج از توافق هسته‌ای به این امر کمک کرد که بدترین تصمیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، وزیر خارجه آمریکا امروز سه‌شنبه با اعلام این موضوع همچنین مدعی شد که ایران به ساخت بمب هسته‌ای نزدیک است و تصمیم واشنگتن برای خروج از توافق هسته‌ای به این امر کمک کرد که بدترین تصمیم بود.

خبر مرتبط
سوغات بلینکن برای کی یف / واشنگتن برای انتخابات کی یف شرط گذاشت!

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر به کی‌یف گفت هنگامی که تمامی اوکراینی‌ها از جمله آنهایی که در مناطق تحت کنترل روسیه هستند زمان مناسب را اعلام کنند، دولت اوکراین انتخابات را برگزار خواهد کرد.

درحالیکه رژیم صهیونیستی با همدستی آمریکا به اقدام‌های شرورانه از جمله حمله به سفارت ایران در سوریه، ادامه می‌دهد و تهران با انجام این عملیات پاسخ این رفتارهای خصمانه را داده است بلینکن بیان کرد که واشنگتن برای اولین بار در چندین دهه به طور مستقیم در مقابله با حملات بی‌سابقه ایران به اسرائیل مشارکت کرد.

وی همچنین ادعا کرد: مشارکت کشورهای منطقه در مقابله با حملات ایران به اسرائیل، دستیابی به توافق عادی سازی را ممکن می‌کند.

نظر شما