شناسهٔ خبر: 66790160 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

طی نامه ای به دکتر قالیباف:

رئيس‌ شوراي فدراسيون روسيه شهادت رييس‌جمهور ايران و همراهان ايشان را تسليت گفت

صاحب‌خبر -
رئيس‌ شوراي فدراسيون روسيه شهادت رييس‌جمهور ايران و همراهان ايشان را تسليت گفت
خبرگزاری آریا - رئیس‌ شورای فدراسیون مجلس فدرال فدراسیون روسیه طی نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی، شهادت رییس جمهور ایران و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس سیاسی آریا به نقل از خانه ملت ؛ والنتینا ماتوینکو رئیس‌ شورای فدراسیون مجلس فدرال فدراسیون روسیه طی نامه ای به دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، شهادت آیت الله رییسی رییس جمهور کشورمان و جمعی از همراهان را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
جناب آقای محمدباقر قالیباف
رییس محترم مجلس شورای اسلامی
از خبر غم انگیز درگذشت جناب آقای سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور اسلامی ایران و شماری دیگر از مقامات دولتی کشور در حادثه سقوط بالگرد متاثر شدیم.
سید ابراهیم رییسی همواره با قاطعیت از منافع ایران دفاع کرد و جان خود را وقف خدمت خالصانه در راه منافع مردم نمود. وی سهم قابل توجهی در تقویت همکاری های قابل اعتماد میان روسیه و ایران و ن یز همکاری های پارلمانی ایفا کرد.
در واقع ما با در گذشت سید ابراهیم رییسی و مقامات سیاسی ایرانی در این حادثه، دوستان کشورمان را از دست دادیم که یاد و خاطره خوب آنها را به خاطر خواهیم سپرد. در گذشت ایشان ضایعه ای بزرگ و جبران ناپذیر است.
از طرف شورای فدراسیون مجلس فدرال فدراسیون روسیه و از جانب خویش از صمیم قلب این حادثه را تسلیت عرض می نمایم. خواهشمندم مراتب همدردی و حمایت ما را به خویشاوندان و نزدیکان این درگذشتگان ابراز فرمایید.
با احترام
والنتینا ماتوینکو
پایان پیام

نظر شما