شناسهٔ خبر: 66789335 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

انتقاد از برگزاری مهمانی‌های خیابان با هزینه گزاف؛ نتیجه‌ای جز هدررفت بودجه ندارد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: صرف کردن هزینه‌های گزاف برای برپائی مهمانی‌های خیابانی با هر توجیه و بهانه‌ای باشد، قطعاً در چارچوب الزامات برخورداری از نعمت وجود عالم آل‌ محمد در این کشور جائی ندارد. این قبیل اقدامات، نتیجه‌ای غیر از هدر دادن وقت و بودجه ندارد.

صاحب‌خبر -
انتقاد از برگزاری مهمانی‌های خیابان با هزینه گزاف؛ نتیجه‌ای جز هدررفت بودجه ندارد
کد خبر: 660917
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۱ ۲۰:۰۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی از برگزاری جشن‌های مذهبی خیابانی با هزینه‌های زیاد انتقاد کرد.

به گزارش جمهوری اسلامی، آنچه مایه تاسف است عقب‌ماندگی جامعه از همراهی و همگامی با کاروان علمی و معنوی تراز عالم آل‌ محمد است. محافل مذهبی ما از گنجینه سرشار از علم و معنویت میراث رضوی بهره‌مند نیستند. مداحان ما معارف رضوی را در قالب اشعار و احادیث به مردم منتقل نمی‌کنند و دستگاه‌های تبلیغاتی ما مکتب عالم آل‌ محمد را با شیوه‌های علمی‌ ترویج نمی‌کنند.

این روزنامه افزوده است: تاسف بالاتر اینکه بعضی از دستگاه‌های رسمی و نیمه‌ رسمی در چنبره امور ظاهری گرفتار شده و از مسیر اصلی الزامات برخورداری از نعمت وجود امام معصومی که منبع نورافشانی در ایران است فاصله گرفته‌اند. صرف کردن هزینه‌های گزاف برای برپائی مهمانی‌های خیابانی با هر توجیه و بهانه‌ای باشد، قطعاً در چارچوب الزامات برخورداری از نعمت وجود عالم آل‌ محمد در این کشور جائی ندارد. این قبیل اقدامات، نتیجه‌ای غیر از هدر دادن وقت و بودجه ندارد.

برچسب‌ها:

نظر شما