شناسهٔ خبر: 66789204 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

پیام تسلیت رئیس ستاد اقامه نماز، امور قرآنی و روحانیون صنعت نفت در پی شهادت رئیس‌جمهور

رئیس ستاد اقامه نماز، امور قرآنی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور در پیامی شهادت دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام عباس درویشی رئیس ستاد اقامه نماز، امور قرآنی و روحانیون صنعت نفت در  منطقه ۷ کشور در پیامی شهادت دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان را تسلیت گفت.
 
متن پیام حجت الاسلام عباس درویشی به این شرح است:
 
من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهمْ منْ قضی نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر وما بدّلوا تبْدیلًا
 
خبر  شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، سید شهیدان خدمت و همراهان خدوم ایشان پس از ساعت‌ها چشم انتظاری، دردی جانگاه و داغی عظیم بر دل‌های نگران و امیدوار مردم ایران نشاند.
 
رئیس جمهور مردمی، دلسوز و پرتلاش ایران اسلامی که در همه سنگرهای مسؤولیت با تواضع و ساده زیستی، روحیه جهادی، عدالت خواهی و فسادستیزی، مخلصانه در صف اول خدمت به مردم ایستاده بود و یادآور بهشتی و رجایی و دیگر یاران شهیدش بود به پاداش عمری ایمان و مجاهدت و خدمت در شب میلاد باسعادت امام رئوف، شهد شیرین شهادت نوشید.
 
اینجانب با تسلیت شهادت جانگداز آیت الله رئیسی، سید محرومان و شهیدان خدمت، حجت‌ الاسلام و المسلمین آل‌ هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه مردمی تبریز، فاضل ارجمند دکتر حسین امیر عبداللهیان، وزیر خردمند و انقلابی امور خارجه، دکتر مالک رحمتی، استاندار متعهد و مردمی آذربایجان شرقی و دیگر همراهان رئیس جمهور در پرواز خدمت به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، علو درجات و حشر با اولیا الله را برای آن خدمتگذاران شریف و صبر و سلامتی را برای خانواده‌های داغدار آنان مسالت دارم.
 
در این لحظات سخت و جانفرسا با ارواح طیبه سید شهیدان خدمت و یاران شهیدش پیمان می‌بندیم به تاسی از روحیه خستگی ناپذیر خادم بزرگ ملت، راه پر افتخار او را با گام‌های استوار ادامه دهیم تا کوچکترین خللی در روند خدمت و مدیریت مجاهدانه امور ایجاد نشود.
 
انتهای پیام/

نظر شما