شناسهٔ خبر: 66788658 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دپارتمان داوری پوست می‌اندازد؛

تغییرات در کمیته داوران آغاز شد

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال امروز و در حین برگزاری کلاس کمک داور ویدئویی خبری درباره جابه‌‎جایی افراد در دپارتمان داوری به اعضای حاضر در کلاس داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، شنبه 29 اردیبهشت ماه خبری روی خروجی سایت "ورزش سه" درباره وضعیت دپارتمان داوری از سوی یکی از داوران بازنشسته که نام او ذکر نشد، منتشر شد؛ متنی که به اوضاع دپارتمان داوری اشاره داشت و توصیه‌های برای بهبود شرایط در آن انجام داده بود.

این مطلب که با عنوان روزمرگی یا تحول در دپارتمان داوری منتشر شد، بازتاب زیادی در جامعه فوتبال و داوری ایجاد نمود.

در همین راستا کلاس آموزشی وی ای آر هم اکنون و‌ به همت فدراسیون فوتبال و کمیته داوران در مرکز ملی در حال اجراست که دانیال مرادی سرپرست جوان کمیته داوران مسئول برگزاری دوره فوق است. 

نکته قابل توجه اینکه امروز و در حین برگزاری کلاس وی ای آر، دانیال مرادی در راستای تحول در دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال خبر از جابه‌جایی افرادی در این دپارتمان حساس داده است.

این موضوع از چند جهت قابل تامل و بررسی است که در ادامه به آن می‌پردازیم:
۱) همت فدراسیون فوتبال و شخص دبیر کل برای تغییرات بنیادی در کمیته و دپارتمان داوری
۲) جابه‌جایی افرادی در دپارتمان داوری که از دیرباز مسئولیت آمادگی جسمانی و همچنین چیدمان لیگ‌های سه، دو و یک را برعهده داشتند که در این هفته‌های اخیر حرف و حدیث‌های فراوانی در برخی مسابقات آن دیده و شنیده شده بود. 
۳) استفاده از نیروهای متخصص و کارآزموده به‌جای افرادی که تنها به فکر گذراندن ساعت کاری در این دپارتمان حساس بودند. 

به‌نظر می‌رسد سرپرست جوان کمیته داوران به توصیه‌های کاربردی افراد دلسوز چراغ سبز نشان داده و با هماهنگی کامل با هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون که خود روزگاری بر این مسند قرار داشت، به فکر تحول‌های اساسی و مثبت در بخش داوری هستند.

نظر شما