شناسهٔ خبر: 66788589 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

نبردهای شدید در تل الزعتر، جبالیا، رفح و القسام از کشته شدن 5 سرباز اسرائیلی خبر می‌دهد

صاحب‌خبر -

شفقنا- در حالی که گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی(حماس) از کشته شدن تعدادی از نظامیان اسرائیلی در جریان درگیری‌ها خبر دادند، نبردهای شدید بین مقاومت فلسطین و نیروهای اسرائیلی در چندین منطقه در نوار غزه ادامه دارد.

به گزارش شفقنا؛ وبگاه شبکه الجزیره نوشت:‌«گردان‌های القسام در پست‌هایی در تلگرام اعلام کرد که جنگنده‌هایش پس از بازگشت از خطوط نبرد در تل‌الزعتر گزارش داده‌اند که پنج سرباز اسرائیلی را با نارنجک دستی از نقطه صفر در مجاورت مسجد عمر بن الخطاب هدف قرار داده‌اند».

القسام افزود: «در مجاورت همین مسجد، جنگنده‌ها یک تانک اسرائیلی را با یک اقدام چریکی هدف قرار دادند و همچنین در تل الزعتر، جنگنده‌های القسام گزارش دادند که یک نیروی ویژه اسرائیلی را که در داخل خانه‌ای مستقر شده بود، با گلوله ضداستحکامات TPG هدف قرار دادند و اعضای گروه آن کشته و زخمی شدند.

به گزارش القسام، جنگجویان همچنین یک دستگاه “شوک” را علیه تعدادی از سربازان اسرائیلی منفجر کرده و آنها را در مجاورت مسجد البشیر در تل الزعتر کشته و زخمی کرده‌اند.

در نبردهای شرق اردوگاه جبلیه در شمال نوار غزه نیز، گردان‌های القسام اعلام کردند که جنگنده‌های آن سه تانک مرکاوا اسرائیل را با گلوله‌های آل یاسین 105 هدف قرار داده‌اند.

در مرکز اردوگاه جبالیا همچنین، القسام اعلام کرد که جنگنده‌هایش یک دستگاه ضد نفر را علیه یک نیروی پیاده اسرائیلی منفجر کرده‌اند و اعضای آن را کشته و زخمی کرده‌اند.

گردان‌های القسام صحنه‌هایی از تک‌تیراندازی یک سرباز اسرائیلی در محور شمال شرق کمپ جبلیه را پخش کردند و همچنین از بمباران مقر ارتش اشغالگر در جنوب غربی شهر غزه با گلوله‌های خمپاره خبر دادند.

این خبر را در وبگاه شبکه الجزیره ببینید

نظر شما