شناسهٔ خبر: 66788034 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

قهرمانی سیتی زیر سایه خداحافظی کلوپ!

مخاطبان انگلیسی مراسم خداحافظی یورگن کلوپ را بیشتر از جشن قهرمانی منچسترسیتی تماشا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، این هفته دو اتفاق بزرگ در لیگ برتر در انگلیس رخ داد. از یک سو، یورگن کلوپ که 9 فصل روی نیمکت لیورپول بود، در یک مراسم احساسی با قرمزها خداحافظی کرد.

از سوی دیگر، یکشنبه روزی سرنوشت‌ساز بود که بالاخره قرار بود تیم قهرمان لیگ برتر مشخص شود، عنوانی که تا این یکشنبه احتمال داشت آرسنال آرتتا و منچسترسیتی پپ گواردیولا به آن دست پیدا کنند. در نهایت این منچسترسیتی بود که در نهایت برای چهارمین فصل متوالی جام را بالای سر برد.

بر اساس آمار بلینک‌فایر آنالیتیکز، خداحافظی یورگن کلوپ در آنفیلد توسط شهروندان انگلیسی بیشتر از قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر بازدید داشت.

2024631

خداحافظی سرمربی لیورپول در مقایسه با جشن قهرمانی تیم پپ گواردیولا در لیگ برتر، 70 درصد مخاطبان ​​بیشتری را در تلویزیون انگلیس و 44 درصد بیشتر در یوتیوب و رسانه‌های اجتماعی به خود جذب کرد.

همچنین لیورپول در طول این هفته باشگاهی بود که بیشترین مخاطب و تعامل - مشارکت کاربران - را در شبکه‌های اجتماعی به خود اختصاص داد. لیورپول با 39.2 میلیون تعامل، باشگاهی بود که بیشترین مشارکت را در رسانه‌های اجتماعی فوتبال اروپا داشت. همچنین منچسترسیتی با 27.1 میلیون در رده دوم قرار گرفت.

نظر شما