شناسهٔ خبر: 66787062 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌آنالایز | لینک خبر

آمادگی برگزاری الکترونیکی انتخابات در تهران

صاحب‌خبر -

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به آمادگی اخذ رای به صورت الکترونیکی گفت: پیشنهاد دادیم که امکان نام‌نویسی الکترونیکی را داشته باشیم و منتظریم شورای نگهبان در این‌باره اعلام نظر کند.  
خبرگزاری میزان - محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور درمورد انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌ رو گفت:طبق ماده ۵۵ قانون انتخابات ریاست جمهوری، ثبت‌نام داوطلبان از تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ به‌مدت ۵ روز این مرحله را داریم که تا روز ۱۴ خردادماه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام‌ها حضوری است و البته پیشنهاد دادیم که امکان نام‌نویسیِ الکترونیکی را هم داشته باشیم و منتظریم شورای نگهبان در این‌باره اعلام نظر کند.

محسن اسلامی تاکید کرد: روز ۲۲ خردادماه ۱۴۰۳ انتشار اسامی نامزد‌ها را داریم که این کار از سوی وزارت کشور انجام می‌گیرد. هم‌چنین از ۲۳ خرداد تا ششم تیرماه به‌مدت ۱۵ روز نامزد‌ها فرصت تبلیغات دارند و ۷ تیرماه ممنوعیت تبلیغات را داریم و ان‌شاالله ۸ تیرماه روز رأی‌گیری خواهد بود. 
 
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: آمادگی داریم در برخی حوزه‌ها مثل کلانشهری تهران و سایر کلانشهر‌ها انتخابات الکترونیک را داشته باشیم، اما تصمیم‌نهایی در این موضوع باید با تأیید شورای نگهبان باشد که هنوز این مسئله نهایی نشده است.

نظر شما