شناسهٔ خبر: 66786591 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

شناسایی و انهدام باند سارقان منزل و کشف طلاجات مسروقه در هرمزگان

با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مشخص شد که سارقان با شناسایی کامل منازل آپارتمانی در نقاط مرفه شهری و اطمینان از خالی بودن آن‌ها با تخریب توپی و قفل درب آپارتمان‌ها و ورود به منازل اقدام به سرقت طلاجات و مسکوکات و وجوه نقد اعم از دلار و ارز از آن منازل کرده و متواری شده‌اند

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری باند سارقان منزل خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز (سه شنبه یکم خرداد)، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و طلاجات از شهروندان در بندرعباس، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مشخص شد که سارقان با شناسایی کامل منازل آپارتمانی در نقاط مرفه شهری و اطمینان از خالی بودن آن‌ها با تخریب توپی و قفل درب آپارتمان‌ها و ورود به منازل اقدام به سرقت طلاجات و مسکوکات و وجوه نقد اعم از دلار و ارز از آن منازل کرده و متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی استان گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی با تلاش همه جانبه و اشراف اطلاعاتی علی رغم این که متهمان از محدوده استان هرمزگان خارج و در حین فرار به استان‌های جنوب غربی کشور بودند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران با تشکیل تیمی با هماهنگی و اخذ نیابت قضایی به محل اعزام ودر یک عملیات پلیسی اعضاء این باند را دستگیر و در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهمان کلیه طلاجات و وجوه نقد و ارزهای سرقت شده از بندرعباس کشف و ضبط کردند.

 سردار جاویدان گفت: متهمان دستگیر شده به بندرعباس انتقال و در بازجویی‌های فنی به‌عمل آمده به ۵ فقره سرقت طلاجات و وجوه نقد از داخل منازل شهروندان به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند که با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

نظر شما