شناسهٔ خبر: 66786258 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

تبلیغات/ مقایسه 4 شرکت لوله بازکنی شیراز (نظرسنجی از مشتریان آنها)

صاحب‌خبر -

رپرتاژ آگهی – عموماً، لوله‌های فاضلاب و آشپزخانه معمولاً با گرفتگی روبرو می‌شوند. در صورتی که گرفتگی کم باشد، می‌توان از اسید یا روش‌های دیگری مانند جوش شیرین استفاده کرده و لوله‌ها را باز کرد. اما اگر گرفتگی بیشتر باشد، نیاز به لوله‌بازکنی حرفه‌ای است.

بنابراین لوله بازکنی شیراز و رفع گرفتگی لوله از جمله خدماتی است که شهروندان گاهی به آن نیاز پیدا می‌کنند.

اصلی‌ترین دلایل گرفتگی لوله‌ها در شیراز شامل موارد زیر است:

  • استفاده نکردن از توری در آبشور حمام به منظور جلوگیری از ورود مو، تکه‌های صابون، سفیداب، و درب شامپو به داخل لوله فاضلاب.

  • استفاده از لوله‌های بی‌کیفیت توسط برخی سازندگان ساختمان

  • استفاده نکردن از توری در سینک آشپزخانه برای جلوگیری از ورود تفاله به داخل لوله‌ها

  • رعایت نکردن سایز استاندارد لوله‌ها توسط مهندسین تأسیسات

این عوامل منجر به گرفتگی لوله‌های آشپزخانه، سرویس بهداشتی و فاضلاب می‌شود. با وجود وجود اتحادیه و صنف مربوطه، شهروندان گاهی با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

با جستجوی عبارت “لوله بازکنی شیراز” در گوگل و مشاهده نتایج اولیه، با انبوهی از سایت‌های لوله بازکنی که وعده‌های عجیب و غریب می‌دهند، روبرو می‌شویم. به سراغ یکی از مجتمع‌های قدیمی و پرجمعیت در شیراز رفتیم تا نظر ساکنین را جویا شویم.

ابتدا با مدیر مجتمع صحبت کردیم، زیرا تمامی سرویسکاران فقط با هماهنگی مدیر اجازه ورود داشتند. او تایید کرد که لوله‌های مجتمع به‌صورت روزانه دچار گرفتگی می‌شوند و بیان داشت که تعویض لوله‌های مجتمع غیرممکن است و تنها راه‌حل، رفع گرفتگی با استفاده از فنر است.

همچنین، در صورت بروز مشکل در لوله‌ها، گاهی خود مدیر به دلیل آشنایی با برخی لوله‌ بازکن‌های سیار، آن‌ها را معرفی می‌کرد. اما در اکثر مواقع، خود ساکنین با جستجو در گوگل، لوله‌ بازکن موردنظر را پیدا کرده و با مدیر مجتمع هماهنگ می‌کردند.

با هماهنگی مدیر مجتمع و معرفی ایشان، سراغ چند نفر از ساکنین که بیشترین درخواست لوله بازکنی داشته اند رفتیم.

همینطور جدولی شامل آیتم های مهم برتری شرکت های لوله بازکنی در شیراز تهیه کردیم تا با نظرسنجی از مشتریان، بهترین شرکت لوله بازکنی در شیراز را معرفی کنیم.

معیارهای ما جهت معرفی بهترین شرکت لوله بازکنی شیراز:

  1. پاسخگویی سریع و مودبانه

  2. خدمات لوله بازکنی شبانه روزی واقعی

  3. حضور لوله بازکن کمتر از نیم ساعت

  4. استفاده از دستگاههای مخصوص لوله بازکنی

  5. هزینه لوله بازکنی منطقی و منصفانه و طبق تعرفه اتحادیه

  6. استفاده از فنرهای مجزا جهت سینک آشپزخانه و توالت بعلت آلودگی سرویس بهداشتی

  7. رفتار محترمانه سرویسکار لوله بازکن

  8. ضمانت کار (لوله بازکنی تضمینی)

با نظرسنجی 12 نفر از ساکنین مجتمع که بیشترین درخواست لوله بازکنی شیراز داشته اند و پرسش معیارهای فوق به نتایج زیر رسیدیم:

نفر اول لیست: لوله بازکنی شیراز صنعت

1. پاسخگویی: همه افراد اذعان داشتند که پاسخگویی شیراز صنعت توسط آقای شیری بسیار محترمانه و دلسوزانه بوده و پشتیبانی خوبی ارائه می‌دادند.

2. لوله بازکنی شبانه‌روزی: از ۱۲ نفر، ۳ نفر در ساعات نیمه‌شب تا صبح تماس داشتند و هر سه اذعان به پاسخگویی به‌موقع داشتند.

3. حضور لوله‌ بازکن: از ۱۲ نفر، ۹ نفر اظهار داشتند که لوله‌ بازکن در کمتر از نیم‌ساعت به محل رسید. ۲ نفر گفتند که حضور لوله‌ بازکن بین نیم‌ساعت و ۴۵ دقیقه طول کشیده و یک نفر اعلام کرد که سرویسکار در ساعات ابتدایی صبح، یک ساعت پس از تماس رسیده است.

4. دستگاه‌های لوله‌ بازکنی: همه افراد اذعان داشتند که دستگاه‌های لوله‌ بازکنی مناسب و کارآمد بودند.

5. قیمت لوله‌ بازکنی شیراز: از بین ۱۲ نفر، ۱۰ نفر تایید کردند که دستمزد لوله‌ بازکنی طبق توافق تلفنی دریافت شده است. ۲ نفر اظهار داشتند که دستمزد بیشتر از توافق خواسته شده که علت آن پیچیدگی رفع گرفتگی لوله‌ها بیان شده بود و با تماس با پشتیبانی رفع شد.

6. نظافت: هم سرویسکاران لوله‌ بازکنی مرتب بودند و هم از سینک آشپزخانه، فنر مجزا و تمیز استفاده می‌کردند.

7. رفتار سرویسکاران: همه ۱۲ نفر رفتار لوله‌ بازکن‌ها را محترمانه بیان کردند.

9. ضمانت کار: از بین ۱۲ نفر، تنها یک نفر نیاز به فنرزنی مجدد پیدا کرده بود که با تماس با شیراز سرویس، سرویسکار دوباره به صورت رایگان مشکل را رفع کرد.

لوله بازکنی شیراز جت لوله نیز عملکرد خوبی داشت.

با شماره لوله بازکنی شیراز صنعت تماس گرفتیم و ایشان اظهار داشتند که ذهنیت مردم نسبت به این شغل در حال منفی شدن بود اما ما در جلسات هفتگی با لوله بازکن های خود نسبت به اخلاق و برخورد با مشتری و همینطور ارتقای فنی آنها آموزش های لازم را میدادیم. و اگر مشتری نسبت به سرویسکاری گلایه داشت، نمره منفی به سرویسکار میدهیم.

با در نظرگرفتن خدمات لوله بازکنی در شیراز شرکت افشار نیز امتیاز خوبی کسب کرد.

نکته مهم: در مورد استفاده از فنرهای مجزا برای سینک آشپزخانه و توالت، باید گفت که این تدابیر بهداشتی برای محافظت از سلامتی مشتریان عزیزمان است. با توجه به آلودگی و حضور باکتری‌ها در کاسه توالت و لوله‌های متصل به آن، ما از فنرهای جداگانه برای هر یک از این موارد استفاده می‌شود تا بهداشت و سلامتی شما را حفظ شود.

همچنین از چگونگی حضور سرویسکار کمتر از نیم ساعت سوال پرسیدیم که ایشان اظهار داشتند که سرویسکاران در سراسر شیراز پخش هستند و وسیله نقلیه فقط موتور سیکلت می باشد تا در ترافیک به موقع به محل مورد نظر برسند.

چهارمین لوله بازکنی در شیراز شرکت پرتقال مورد تست قرار گرفت که عملکرد متوسطی داشت.

لوله بازکنی شیراز صنعت را چطور پیدا کنیم؟

برای دریافت خدمات از لوله بازکنی شیراز صنعت میتوانید در گوگل عبارت “لوله بازکنی شیراز” یا “لوله بازکنی شبانه روزی در شیراز” را جستجو نمایید.

 

نظر شما