شناسهٔ خبر: 66785980 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

تمهیدات ویژه اتوبوسرانی تهران برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور و همراهانش

اقتصادنیوز: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با عرض تسلیت به مناسبت شهادت خادم الرضا (ع) آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سانحه تلخ سقوط بالگرد، از خدمات‌رسانی رایگان این شرکت برای مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر این عزیزان، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، مهدی علیزاده در توضیح بیشتر این تمهیدات گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، ناوگان این شرکت برای حضور شرکت‌کنندگان در مراسم وداع که امشب ساعت ۲۱ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود ضمن تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل برگزاری مراسم نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی به مقاصد میدان راه آهن، پایانه خاوران، میدان آزادی، میدان رسالت، میدان صادقیه و شهرری اقدام می‌کند.

خبر مرتبط
خبر مهم درباره برنامه تشییع پیکر شهید ابراهیم رئیسی

اقتصادنیوز: مدیر کل روابط عمومی دفتر رییس جمهور اعلام کرد که برنامه های تشییع پیکر رییس جمهور کشورمان و همراهان هنوز قطعی نشده است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر اینکه شرکت واحد با تمام ظرفیت و توان موجود در خدمت مردم شریف پایتخت خواهد بود، افزود: همچنین برای مراسم تشییع پیکر مطهر این عزیزان در روز چهارشنبه دوم خرداد در محل دانشگاه تهران، از ۵:۳۰ صبح با اختصاص ناوگان ویژه از ۱۲ نقطه پایتخت خدمات رسانی خواهد کرد.

خبر مرتبط
همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار فردا تعطیل است

اقتصادنیوز: فردا چهارشنبه دوم خرداد همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است.

علیزاده چهارراه تهرانپارس، میدان آزادی، پایانه خاوران، میدان خراسان، شهرک شهید بروجردی، شهرک شهید محلاتی، میدان رسالت، میدان راه آهن، نازی آباد، ابوذر، پایانه متروی صادقیه و شهرری را ۱۲ نقطه پایتخت برای خدمت رسانی اعلام کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، وی در پایان خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای بازگشت شرکت کنندگان، اندیشیده شده و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال تمام شهروندان به مبادی و میادین اعلام شده اقدام خواهد کرد.

نظر شما