شناسهٔ خبر: 66785919 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیام تسلیت شورای عالی سینما در پی شهادت رئیس‌جمهور

دبیرخانه شورای عالی سینما در پی شهادت رئیس‌جمهور محبوب و مردمی و همراهان خدوم ایشان، با صدور اطلاعیه‌ای همدردی و تسلیت خویش را نسبت به این ضایعه بزرگ و جبران‌ناپذیر اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ در بخشی از این اطلاعیه آمده است:

سینمای ایران نگاه بارز و صمیمی و توجه رئیس جمهور شهید را نسبت به حوزه فرهنگ، هنر به ویژه سینما و اقدام بزرگ « احیای شورای عالی سینما با مصوبات و دستاوردهای پایدار و ماندگار آن» را از یاد نخواهد برد.

متن کامل پیام تسلیت شورای عالی سینما بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

گذر از جهان فانی و در آمدن در سرای باقی با شکوهی به بلندای آسمان بی‌انتها؛ شهادت جانگداز و پرواز روح بی‌قرار خدمت به بندگان خداوند و میهن اسلامی و بلندهمت میدان‌های ایثار و فرهنگ، ادب و هنر، رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان با‌ وفا و صادق عرصه خدمت و ایثار و اخلاص و عبودیت حضرت باری‌تعالی به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و مردم شریف و نجیب ایران زمین به ویژه هنرمندان سینما تسلیت عرض نموده و رحمت واسعه الهی و مغفرت برای ایشان و یاران باوفایش از خداوند رحمان و رحیم مسئلت دارد.

سینمای ایران نگاه بارز و صمیمی و توجه رئیس جمهور شهید را نسبت به حوزه فرهنگ، هنر به ویژه سینما و اقدام بزرگ« احیای شورای عالی سینما با مصوبات و دستاوردهای پایدار و ماندگار آن» از یاد نخواهد برد.

شورای عالی سینما شهادت جانگداز حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی که احیای شورای عالی سینما در دولت سیزدهم را مرهون محبت و دستور ایشان می‌داند، و سایر همراهان صادقش را به محضر حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و عموم ملت شریف ایران و هنرمندان سینما تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی و علو درجات ایشان و یاران باوفایش را از خداوند رحمان و رحیم مسئلت دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما