شناسهٔ خبر: 66784618 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

کریم بنزما به عربستانی‌ها شوک می‌دهد؟

کریم بنزما از شرایط موجود در الاتحاد راضی نیست و قصد دارد این باشگاه عربستانی را در تابستان امسال ترک کند.

صاحب‌خبر -

کریم بنزما تنها پس از یک سال حضور در الاتحاد خواهان ترک عربستان سعودی است. به گزارش روزنامه اسپانیایی رلوو، بنزما در خاورمیانه خوشحال نیست و سفرش به الاتحاد را تجربه‌ای تلخ می‌داند.

بنزما در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ رئال مادرید را با ۴۴ گل و ۱۵ پاس گل در ۴۶ بازی در تمام رقابت‌ها، به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا رساند و وقتی تنها ۸ ماه پس از کسب توپ طلای ۲۰۲۲ اعلام کرد که به الاتحاد عربستان سعودی می‌پیوندد، دنیای فوتبال را در شوک فرو برد.

الاتحاد قبل از آمدن بنزما به قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ رسیده بود و سوپرکاپ عربستان را نیز از آن خود کرده بود. آنها با اضافه کردن ستاره فرانسوی در نظر داشتند تا سطح خود را بالاتر ببرند اما همه چیز با ورود او از هم پاشید. بنزما با مصدومیت‌هایی دست و پنجه نرم کرد و با سرمربی نونو اسپریتو سانتو نیز به مشکل برخورد و تنها در ۲۹ بازی حضور یافت. انگار سایه‌ای از خود واقعی‌اش بود و تنها ۱۳ گل به ثمر رساند و ۸ پاس گل به نام خود ثبت کرد.

کریم بنزما قید عربستان را زد

بنزما اوایل این ماه برای درمان مصدومیت عضلانی به رئال مادرید برگشت و گفته می‌شود که به نزدیکانش گفته که از وضعیتش در الاتحاد ناراضی‌ست. با وجود اینکه قرارداد او تا ۲۰۲۶ اعتبار دارد اما بر خروج در تابستان امسال پافشاری می‌کند.

 

نظر شما