شناسهٔ خبر: 66784533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت:

شهید آیت الله رییسی فارغ از هر حزب و جناحی بود

قم- رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: شهید آیت الله رییسی به جایگاه سیاسی‌اش بی توجه و فارغ از حزب و جناحی بود و به هیچ وجه قدرت طلب نبود ضمن اینکه بسیار مسوولیت پذیر بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی ظهر سه شنبه در بزرگداشت شهدای خدمت که در مدرسه مبارکه فیضیه قم برگزار شد، اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی در دوران ریاست جمهوری خود به حدود ۵۰ سفر استانی مشرف شد که این سفرها بمنظور دیدار مردمی، جلسات شورای اداری و افتتاح پروژه‌ها انجام می‌شد.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت بیان کرد: شهید آیت الله رئیسی روحیه مردمی داشت و دغدغه‌ها و رضایت مردم همیشه در اولویت وی قرار داشت.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم ابراز کرد: آیت الله رئیسی ساده زیست و فارغ از هر حزب و دسته‌ای بود و همیشه به قانون و خداوند اهتمام ویژه‌ای داشت و همچنین با تجملات در جلسات و استفاده ناروا از بیت المال مخالف بود.

وی عنوان کرد: شهید آیت الله رئیسی به جایگاه سیاسی‌اش بی توجه و فارغ از حزب و جناحی بود و به هیچ وجه قدرت طلب نبود ضمن اینکه بسیار مسؤولیت پذیر بود.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شهید همیشه کف میدان، مسأله محور و عملیاتی بود و برای حل مشکلات می‌شتافت.

نظر شما