شناسهٔ خبر: 66784319 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رقابت فرانک و کمپانی برای نیمکت بایرن مونیخ

سرمربی برنتفورد و برنلی جدیدترین گزینه‌های بایرن مونیخ برای جانشینی توماس توخل هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه بایرن مونیخ در حالی در جستجوی یافتن بهترین گزینه برای جانشینی توماس توخل هستند که تاکنون مربیانی همچون ژابی آلونسو، یولیان ناگلسمان و رالف رانگنیک به پیشنهادهای این باشگاه پاسخ منفی داده‌اند. در هفته‌های اخیر رسانه‌های مختلف از نام‌هایی همچون زین‌الدین زیدان، هانسی فلیک، ژوزه مورینیو، اولیور گلازنر و روبرتو دزربی به عنوان گزینه‌های احتمالی برای حضور روی نیمکت باوارایی‌ها یاد کرده‌ بودند. حالا خبر می‌رسد که بایرنی‌ها برای جستجوی مربی جدید نظرشان را معطوف به لیگ برتر انگلیس کرده‌اند.

طبق گزارش نشریه آلمانی «بیلد»؛ توماس فرانک سرمربی دانمارکی برنتفورد گزینه احتمالی برای جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ است و مدیران این باشگاه بوندس‌لیگایی در تماس با او هستند. بایرن می‌خواهد تمام تمرکز خود را روی کسی بگذارد که مورد تأیید تمامی مدیرانش باشد. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی هم مدعی شده‌ که ونسان کمپانی دیگر گزینه بایرنی‌ها برای جانشینی توخل است. شبکه رادیوی « talkSPORT» انگلیس هم خبر داد که این مربی بلژیکی نسبت به مربیگری بایرن علاقه‌مند است.

شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی اسپورت» هم ضمن تأیید این خبر، گزارش داد که که کمپانی 38 ساله به واسطه اینکه زمانی برای هامبورگ بازی می‌کرد، شناخت خوبی از بوندس‌لیگا دارد و به زبان آلمانی هم مسلط است. مدافع پیشین منچسترسیتی علیرغم اینکه این فصل نتوانست مانع سقوط برنلی از لیگ برتر به لیگ دسته اول انگلیس شود، سبک کاری‌اش بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

«اسکای اسپورت آلمان» مدعی شده که ونسان کمپانی شانس بالایی برای انتخاب به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ دارد و مذاکراتی هم بین طرفین صورت گرفته است. با این حال چند گزینه دیگر در لیست بایرنی‌ها هستند.

انتهای پیام/

نظر شما