شناسهٔ خبر: 66783969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تداوم خدمت بی‌وقفه دولت در یزد + فیلم

با وجود شهادت آیت الله شهید رئیسی، رئیس جمهور فقید ایران، مسئولان استان یزد بدون هیچ وقفه‌ای در حال خدمت به مردم و بازدید و سرکشی برای اطلاع از روند اجرای پروژه‌ها هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، پس از اعلام خبر شهادت جانگداز آیت الله شهید رئیسی؛ رئیس جمهور خدمتگزار و مردمی دولت سیزدهم، شهید امیرعبدالهیان؛ وزیر انقلابی و متعهد امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب تبریز و دکتر رحمتی؛ استاندار جوان، انقلابی و سختکوش آذربایجان شرقی و همراهان آنها در حادثه سقول بالگرد، دل تمام مردم ایران را به درد آورده و حزن و اندوه در سراسر ایران اسلامی جاری شده است.

با این وجود اما همان گونه که مقام معظم رهبری در فرمایش یکشنبه خود فرمودند، کار دولت بر زمین نمانده و مسئولان با تمام توان و بدون هیچ وقفه‌ای در حال انجام وظایف خود و پیگیری امور و مصوبات دولت هستند.

.

مهران فاطمی، استاندار یزد امروز صبح به همراه مدیران دستگاه‌های مربوطه حوزه مسکن اقدام به بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های زارچ، اشکذر، میبد و اردکان کرد و از نزدیک روند پیشرفت آنها را مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدید با تسلیت این حادثه و شهادت خادمان ملت گفت: این اتفاق برای همه ما دردناک و حزن انگیز است و تمام مردم و مسئولان ایران داغدار عزیزان خود هستند اما به هیچ عنوان نباید خللی در کارهای مردم ایجاد شود.

استاندار یزد تصریح کرد: تمام پروژه‌هایی که در حال انجام است، باید با جدیت و در زمان مشخص شده انجام شود و به هیچ عنوان وقفه‌ای در کار آن نباید ایجاد شود.

فاطمی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور فقید ایران؛ شهید رئیسی توجه بسیار خاص و ویژه‌ای به تامین مسکن مورد نیاز جامعه داشت، گفت: در بازدیدهای امروز تاکید شد که این پروژه‌ها باید به صورت جدی دنبال شود و به سرانجام برسد.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد هم امروز از طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان یزد بازدید کرد و ضمن تاکید بر لزوم اجرای به موقع پروژه‌ها، پیشرفت آنها را مورد بررسی قرار داد.

حادثه بالگرد رئیس جمهور ,

حادثه بالگرد رئیس جمهور ,

حادثه بالگرد رئیس جمهور ,

حادثه بالگرد رئیس جمهور ,

حادثه بالگرد رئیس جمهور ,

حادثه بالگرد رئیس جمهور ,

انتهای پیام/781

نظر شما