شناسهٔ خبر: 66783888 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سعادتی بیشه سری در تذکر شفاهی:

تصويب 49 موافقتنامه در مجلس يازدهم رکوردي بي نظير بود

صاحب‌خبر -
تصويب 49 موافقتنامه در مجلس يازدهم رکوردي بي نظير بود
خبرگزاری آریا - نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به اقدامات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و وزارت امور خارجه، گفت: اقدامات این مجموعه ها و همچنین تلاش های وزیر امور خارجه موجب شد 49 موافقتنامه بین المللی در مجلس یازدهم به تصویب برسد که بی نظیر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مهدی سعادتی بیشه سری در نشست علنی امروز (سه شنبه، اول خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه آذربایجان شرقی و استاندارد این منطقه و نیز درگذشت معاون پارلمان وزیر نفت، گفت: از مقام معظم رهبری به جهت دادن دو مدال افتخار به مجلس یازدهم تقدیر و تشکر ویژه دارم و امیدوارم نمایندگان مجلس آینده همان مسیر را با وحدت و انسجام ادامه داده و توفیقات روز افزون برای آن ها آرزومندم.
وی ادامه داد: از رئیس و هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نیز تمامی وزارتخانه های مرتبط با این کمیسیون به جهت همکاری کمال تشکر را دارم. همچنین از اقدامات ویژه وزیر فقید امور خارجه کشورمان تشکر می کنم که اقدامات وی موجب شد 49 موافقتنامه بین المللی به تصویب برسد که این خود در تاریخ مجلس بی نظیر است.
نماینده مردم بابل در مجلس اضافه کرد: از 9 وزارتخانه مرتبط با موضوع سهام عدالت تشکر می کنم و همچنین از هیات رئیسه فراکسیون سهام عدالت و مردم مشمول این امر تشکر کرده و امیدوارم مجلس بعدی موضوعات را با قوت ادامه داده، همچنین از وزارتخانه های مرتبط از جمله وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به جهت فعالیت در این حوزه تشکر می کنم و همچنین امیدوارم برای جاماندگان سهام عدالت نیز تصمیمات مناسبی گرفته شود.
وی در پایان از مردم بابل برای اعتماد به وی و رأی جهت نمایندگی آن ها طی 4 سال تشکر و قدردانی کرد./
پایان پیام

نظر شما