شناسهٔ خبر: 66783658 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

جزییات جایگزینی تارا اتوماتیک با دنا پلاس در سامانه یکپارچه + قیمت

اطلاعیه سامانه یکپارچه امکان جایگزینی خودرو دنا پلاس با تارا اتوماتیک برای متقاضیان با اولویت تابستان 1403 وجود دارد.

صاحب‌خبر -

جزییات جایگزینی تارا اتوماتیک با دنا پلاس در سامانه یکپارچه + قیمت

امکان جایگزینی خودرو دنا پلاس با تارا اتوماتیک در سامانه یکپارچه برای متقاضیان خودرو دنا پلاس با اولویت تحویل تابستان 1403 فراهم شد.

به گزارش کاماپرس، طبق اطلاعیه سامانه یکپارچه امکان جایگزینی خودرو دنا پلاس با تارا اتوماتیک برای متقاضیان با اولویت تابستان 1403 وجود دارد.


قیمت تارا اتوماتیک در طرح فروش فوق العاده و اقساطی

در فروش فوق‌ العاده این خودرو متقاضیان باید 689 میلیون و 309 هزار و 900 تومان پرداخت کنند. همچنین در روش اقساطی مشتریان باید مبلغ 344 میلیون و 654 هزار و 900 تومان را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند.

گفتنی است، در فروش فوق‌العاده مشتریان می‌توانند خودرو را 90 روزه و در فروش اقساطی آبان 1403 تحویل بگیرند.

 

مقایسه قیمت دنا پلاس با تارا اتوماتیک

در حال حاضر قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک در بازار آزاد 980 میلیون تومان است. قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال در خرید و فروش یک میلیارد و 50 میلیون تومان تعیین می‌شود. همچنین قیمت تارا اتوماتیک V2 حدود 930 میلیون تومان و قیمت تارا اتوماتیک V4 حدود یک میلیارد و 20 میلیون تومان تعیین شده‌است.

این دو خودرو در بازار ایران در جایگاه یکسانی قرار دارند. دنا به نوعی فیست لیفت خودروی سمند قدیمی است، اما تارا طراحی مدرن تری دارد و برگرفته از مدل پژو 2008 است.

در سال‌های اخیر ایران خودرو به تغییراتی در موتور این خودروها دست زده است. به همین دلیل منجر شده نسبت به گذشته کیفیت بسیار بالاتری داشته‌باشند. بنابراین دو خودرو مورد نظر در میان سایر خودروهای ایرانی از تقاضای بالاتری برخوردار هستند. حتی در زمان ثبت نام این خودروها در سامانه یکپارچه با وجود اینکه قیمت بالاتری دارند، مشتری بیشتری برای ثبت‌نام اعلام آمادگی می‌کند.

دنا و تارا علاوه بر اینکه در دو مدل دستی و اتوماتیک در بازار عرضه می‌شوند. مدل آپشنال آنها نیز در بازار وجود دارد. این خودرو از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار بوده و به همین دلیل توانسته با خودروهای سدان چینی در بازار رقابت نزدیکی داشته‌ باشد.

نظر شما