شناسهٔ خبر: 66783570 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

سردار سیدمهدی موسوی، سرتیم حفاظت ابراهیم رئیسی که بود؟

روزنامه همشهری به معرفی سرایم حفاظت سید ابراهیم رئیسی پرداخته است.

صاحب‌خبر -
سردار سیدمهدی موسوی، سرتیم حفاظت ابراهیم سید ابراهیم رئیسی که بود؟
کد خبر: 660919
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۱ ۱۴:۳۰:۰۰

روزنامه همشهری به معرفی سرایم حفاظت سید ابراهیم رئیسی پرداخته است.

به گزارش همشهری، سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدمهدی موسوی، سرتیم حفاظت ریاست جمهوری بود که در جریان سفرهای سیدابرهیم رئیسی او را همراهی می‌کرد. شهید موسوی از جودوکاران استان تهران بود که به‌عنوان سرتیم حفاظت از رئیس‌جمهور در حادثه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت رسید. مصاحبه‌ها و نقل‌قول‌هایی که از او به جا مانده از این حکایت دارد که وی همیشه و در همه‌جا عنوان می‌کرد که حفاظت شخصیت، شغل نیست، ‌معامله است و او حاضر است جانش را برای نظام فدا کند.

او در یکی از ماموریت‌هایش که به عنوان محافظ حضور داشت، در جریان حادثه‌ای غیر مترقبه، لگنش شکست، اما 84 ساعت تمام به روی خودش نیاورد و از این ماجرا چیزی به کسی نگفت تا به گفته خودش بتواند به وظیفه‌اش عمل کند. او اعتقاد داشت که محافظ شخصیت نظام است و بادیگارد نیست؛ به همین دلیل 84ساعت تمام درد را تحمل کرد تا ماموریتش به پایان برسد.

شهید سیدمهدی موسوی، از اهالی روستای زمستانه در استان اصفهان بود. او سال‌ها در روستای «زمستانه» واقع در منطقه پشتکوه موگویی سکونت داشت. خانواده وی از مدت‌ها پیش به تهران مهاجرت کرده و ساکن تهران شده‌ بودند، اما بستگان این شهید ازجمله عموی وی همچنان در این روستا حضور دارند.

مادر این شهید نیز از اهالی روستای «کلوسه» شهرستان فریدونشهر است.

برچسب‌ها:

نظر شما