شناسهٔ خبر: 66782995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ساخت آب‌شیرین‌کن بوشهر با دستور شهید رئیسی آغاز شده بود

استاندار بوشهر با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی توجه ویژه‌ای به حل مشکلات استان بوشهر از جمله تأمین آب شرب و کشاورزی داشت، گفت: در این راستا به دستور آیت‌الله رئیسی ساخت بزرگترین آب‌شیرین‌کن در بوشهر آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در بازدید از یادگار مهم رئیس جمهور شهید در بوشهر تأسیسات آب‌شیرین‌کن به ظرفیت 70 هزار مترمکعب در جوار نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی توجه ویژه‌ای به حل مشکلات مردم استان بوشهر داشت و در این راستا برای حل مشکلات تأمین آب شرب و کشاورزی پیگیری مستمری می‌کرد.

وی ، آب‌شیرین‌کن همجوار نیروگاه اتمی با ظرفیت 70 هزار متر مکعب را از پروژه‌های بزرگ استان بوشهر نام برد و گفت: این طرح مهم با تأکید و پیگیری آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور شهید کلنگ‌زنی و تأمین اعتبار شد تا بخش زیادی از مشکلات آب شرب مردم بوشهر را رفع کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه شهید خدمت آیت‌الله رئیسی برای حل مشکلات مردم از همه ظرفیت‌های کشور استفاده می‌کرد گفت: در این زمینه برای تحقق مطالبات مردم با پیگیری لازم از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کرد.

محمدی‌زاده پیشرفت فیزیکی مخزن نگهداری پروژه آب‌شیرین‌کن یاد شده را 95 درصد اعلام و بیان کرد: کل پروژه آب‌شیرین‌کن نیروگاه اتمی بوشهر از پیشرفت 23 درصدی برخوردار است.

وی اضافه کرد: از همه ظرفیت موجود برای تکمیل این یادگار ارزشمند رئیس جمهور شهید بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/190

 

نظر شما