شناسهٔ خبر: 66782322 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیام تسلیت فدراسیون‌های جهانی ژیمناستیک و پرورش اندام

رئیس فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام و رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک شهادت آیت الله رئیسی و تیم همراه ایشان را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در متن نامه رافائل سانتونخا، رئیس فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام به کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:

ما از خبر دردناک حادثه سقوط هلیکوپتر در کوه های نزدیک مرز آذربایجان و درگذشت رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران و تیم همراه ایشان شوکه شده‌ایم.من شخصا و به نمایندگی از IFBB به خانواده ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همچنین تمام مردم جمهوری اسلامی ایران برای از دست دادن این عزیزان صمیمانه تسلیت می‌گویم. ما را در این غم و فقدان خود شریک بدانید.

موریناری واتانابه، رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک، عبدالرحمان الشطری، رئیس اتحادیه ژیمناستیک آسیا، تیمور عبدالله‌یف رئیس کنفدراسیون ژیمناستیک آسیای مرکزی و جنوبی و همچنین فدراسیون‌های ژیمناستیک هند، چین، بنگلادش، سریلانکا،نپال، افغانستان و پاکستان در پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به زهرا اینچه درگاهی، شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی را به وی، دولت و مردم ایران تسلیت گفتند.

آیت‌الله ابراهیم رئیسی و همراهانش روز یک‌شنبه در سانحه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

 

نظر شما