شناسهٔ خبر: 66782074 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

تسلیت آیت الله مروی درپی سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور در ورزقان

صاحب‌خبر -

شفقنا- آیت الله جواد مروی در پیامی سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهانش که منجر به درگذشت «شهادت گونه» آنان شد را تسلیت گفت.

به گزارش شفقنا، متن پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی
لَهُمْ دارُ السَّلامِ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَ هُوَ وَلِيُّهُمْ بِما كانُوا يَعْمَلُونَ

حادثه هولناک سقوط بالگرد که منجر به عروج شهادت‌گونه‌ی رئیس جمهور خدوم و مردمی مرحوم آیة الله رئیسی و جناب حجة الإسلام و المسلمین آقای آل هاشم امام جمعه معزّز تبریز، وزیر محترم امور خارجه، استاندار گرامی آذربایجان شرقی و سایر همراهانشان گردید، موجب تأثّر فراوان است.

انقلاب اسلامی حوادث سهمگینی را پشت سر گذاشته است، همانند شهادت شهید مطهری، شهید بهشتی و یاران ایشان و نیز عروج شهیدان رجائی و باهنر، این حوادث و آن شهاد‌ت‌ها نه تنها خللی در عزم امت مسلمان ایران به وجود نیاورده، بلکه همواره موجب تقویت وحدت و انسجام ملّی و سبب پشتیبانی بیشتر مردم از نظام جمهوری اسلامی بوده است.

خصوصیات و ویژگی‌های رئیس جمهور مردمی همانند روحیه تواضع، انصاف و دلسوزی برای مردم هیچگاه از خاطره ملّت ایران محو نخواهد شد.

او مدال کمال سعادت را از مولای خود أمیرمؤمنان علی علیه الصلاة و السلام در شب میلاد بضعة الرسول امام هشتم علیه آلاف التحیّة و الثناء کسب کرد که حضرت أمیر می‌فرمایند: «من کمال السعادة، السعی فی صلاح الجمهور».

عروج مظلومانه این أعزّه را به مولایمان حضرت حجّت عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری حفظه الله، و مردم صبور و مقاوم ایران و خانواده‌های محترم آنان تسلیت عرض می‌کنم.

قم المقدسة
جواد مروی»

نظر شما