شناسهٔ خبر: 66782049 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

غریب‌آبادی:

شهادت نصیب شخصیت‌های خدوم و دلسوز مردم ایران می‌شود

معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر برای عرض تسلیت در منزل شهید حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه حضور یافت و گفت: شهادت نصیب شخصیت‌های خدوم و دلسوز مردم ایران می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، با حضور در منزل شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و عرض تسلیت به خانواده و فرزندان ایشان، اظهار داشت: همه در غم از دست دادن رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان متأثر و متالم شدند. ما سرمایه‌های گرانقدری را از دست دادیم، اما شهادت آرزوی مسؤولین انقلابی ما است و نصیب شخصیت‌های خدوم و دلسوز مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

دبیر ستاد حقوق بشر تصریح کرد: دکتر امیرعبداللهیان نماد یک دیپلمات متعهد و نیروی مجاهد و انقلابی بود که در پیشبرد امور و اهداف مقدس جبهه مقاومت، نقش‌آفرینی‌های ارزنده‌ای را انجام داد.

وی با اشاره به اینکه انسان‌های بزرگی را از دست دادیم، افزود: شهدای حادثه ناگوار اخیر و در رأس آن‌ها شهید آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان، تمام تلاش و مساعی خود را برای ارتقای وضعیت کشور و مردم به کار گرفتند و مأجور هستند.

غریب آبادی همچنین گفت: از زمانی که بیش از دو دهه قبل امیرعبداللهیان را در وزارت خارجه شناختم و با هم در ارتباط بودیم، انسانی پرتلاش، خالص، انقلابی و مجاهد بود.

نظر شما