شناسهٔ خبر: 66781949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حرکت کشتی انقلاب اسلامی متوقف نمی‌شود

معاون هماهنگ کننده دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: حرکت کشتی انقلاب اسلامی متوقف نمی‌شود. انقلاب اسلامی بسیاری از سخت‌ها را پشت‌سر گذاشته است و به لطف خدا به حرکت رو به جلو خود ادامه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام جواد طاهری امروز در مراسم یادبود شهادت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و همراهانشان در ستاد سپاه انصارالرضا(ع) اظهار داشت: شهید خدمت آیت‌الله رئیسی شاگرد سیدالشهدای انقلاب آیت‌الله دکتر بهشتی بود،  یار و رفیق سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود و پیرو حقیقی شهید جمهور رجایی بود که توانست در 44 سال خدمت خود در زمینه‌های مختلف در جمهوری اسلامی ایران و در جایگاه مقدس خادم امام رضا (ع) با موفقیت و محبوبیت خدمت کند و سرانجام در راه خدمت به مردم روح بلندش به ملکوت اعلی پیوست.

وی ادامه داد: هیئت همراهی که در جریان این سانحه به همراه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی به شهادت رسیدند؛ انسان‌هایی بزرگ منش و بزرگوار و از شخصیت‌های مهم، انقلابی و مبارز و جزء برترین‌ها بودند.

معاون هماهنگ کننده دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)، به ارادت خاص ملت ایران به آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و گفت: سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه یک موضوع مهم در کشور، منطقه و دنیا بود به طوری که بسیاری از کشورهای دوست و مهم منطقه از جمله کشور روسیه برای کمک به جمهوری اسلامی در جریان تفحص این بالگرد و همچنین برای حضور در مراسم تشییع شهدای خدمت اعلام آمادگی کردند.

طاهری، با بیان اینکه عاقبت بخیری برای انسان بسیار مهم است افزود: عاقبت بخیری و به شهادت رسیدن در راه خدا، دعای تمامی انسان‌ها از خداوند است که خداوند این توفیق و افتخار را به این عزیزان خادم مردم عنایت کرد.

وی ادامه داد: فقدان این عزیزان بسیار سخت است و غم بزرگی برای ملت و حکومت جمهوری اسلامی ایران است؛ اما حرکت کشتی انقلاب اسلامی متوقف نمی‌شود و انقلاب اسلامی در عمر 45 ساله خود بسیاری از این سخت‌ها را پشت‌سر گذاشته است و به لطف خدا به حرکت رو به جلو خود ادامه می‌دهد.

ولایتمداری، خدمت به مردم، میدان داری و مرد میدان بودن ازدلایل محبوبیت آیت‌الله رئیسی در بین مردم بود

معاون هماهنگ کننده دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع)، افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام خود درپی شهادت آیت‌ الله رئیسی و همراهانشان؛ این شهید بزرگوار را این گونه معرفی فرمودند: "درگذشت شهادت گونه عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و باکفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا در جریان یک حادثه ناگوار در انتهای تلاش‌های برای خدمت‌رسانی اتفاق افتاد و همه مدت مسئولیت این انسان فداکار و مردمی چه در دوران ریاست جمهوری و چه قبل از آن یکسره در تلاش بی وقفه در خدمت به کشور و اسلام سپری شد، رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت."

وی ادامه داد: آنچه در این پیام رهبر معظم انقلاب چندین مرتبه تکرار شده "خدمتگزاری  آیت‌الله رئیسی" بود که امروز ایشان را به عنوان "شهید خدمت" می‌شناسیم.

طاهری، بیان کرد: امیرالمومنین امام علی (ع) دنیا را محل تمرین دو امر می‌دانند یعنی انسان در این دنیا عبادت خداوند متعال و خدمت به مردم را تمرین می‌کند و خداوند دوست دارد که انسان در این دو مسیر حرکت کند و برای تکامل و سیر معنوی راهی جز حرکت در این دو مسیر ندارد.

معاون هماهنگ کننده دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع)، عنوان کرد: بر اساس روایات و آیات قرآن هر فردی نفع و خدمت او به مردم بیشتر باشد بهترین انسان‌ها است.

وی اظهار داشت: ولایتمداری، خدمت به مردم، تعیین تکلیف برای هیئت دولت در راستای عمل به فرمایشات ولی فقیه و پیاده‌سازی آن برای کمک به مردم، میدان داری و مرد میدان بودن، جهادگری پرتلاش و خستگی ناپذیر، برخورداری از روحیه خطرپذیری از ویژگی‌های مهم شخصیتی شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و دلایل محبوبیت ایشان در بین مردم بود.

حادثه بالگرد رئیس جمهور ,

انتهای پیام/252

نظر شما