شناسهٔ خبر: 66781798 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

سه بازی سرنوشت‌ساز داریم/ هنوز برای فصل بعد تصمیم نگرفته‌ام

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص ۳ بازی پایانی لیگ برتر گفت: دیدارهای سختی را در پیش داریم که امیدوارم بتوانیم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

صاحب‌خبر -

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر و در فاصله ۳ هفته تا پایان مسابقات، با کسب ۲۹ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد. شاگردان سید مجتبی حسینی در جام حذفی نیز یکی از ۴ مدعی کسب عنوان قهرمانی به حساب می آیند و باید در مرحله نیمه نهایی رو در روی مس رفسنجان قرار گیرند. آلومینیوم همچنین روز گذشته و با اعلام فدراسیون فوتبال نیز توانست معیارهای حرفه‌ای‌سازی برای حضور در رقابت‌های آسیایی و مجوز حرفه‌ای سطح PRO ملی ایران را نیز دریافت کند و این بدان معناست که اگر آلومینیوم بتواند عنوان قهرمانی در جام حذفی را به دست آورد، برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده به مشکل نخواهد خورد.

یکی از بازیکنانی که در این فصل درخشش خوبی در ترکیب آلومینیوم داشته و توانست با گلی که در دقایق پایانی بازی با چادرملو در جام حذفی به ثمر برساند و زمینه ساز حضور تیم خود در مرحله نیمه نهایی جام حذفی شد، رضا جبیره است.

جبیره در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص ۳ دیدار آینده آلومینیوم تا پایان لیگ برتر و مصاف با تیم‌های سپاهان، گل گهر سیرجان و ملوان اظهار داشت: ۳ بازی سرنوشت ساز تا پایان لیگ برتر داریم که با نتیجه گرفتن در آن می‌توانیم مزد زحمات خود در این فصل را بگیریم و ان‌شاالله در پایان لیگ در جایگاه مناسبی در جدول قرار بگیریم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و در حال حاضر تمام تمرکزمان روی بازی با گل گهر است.

او در خصوص برنامه ریزی فشرده سازمان لیگ برای ۳ هفته باقی مانده لیگ برتر تصریح کرد: فاصله کم بین هفته‌های باقی مانده به نظرم باعث خستگی بازیکنان خواهد شد اما باید به مسئولان هم حق داد چون چاره‌ای جز این نداشتند و باید لیگ برتر را به اتمام برسانند.

مهاجم آلومینیوم افزود: خدا را شکر از شرایط خودم رضایت دارم و ما یک تیم کامل هستیم و زمانی که به موفقیت می رسیم یعنی همه تیم عملکرد خوبی داشته است که امیدوارم این روند را در ادامه مسابقات هم شاهد باشیم.

جبیره در رابطه با اینکه آیا فصل آینده در آلومینیوم خواهد بود یا راهی تیم دیگری می‌شود، گفت: آدم از فردای خودش خبر ندارد و باید بگویم فعلاً تمرکزم روی دیدارهای باقی مانده است که ان‌شاالله با موفقیت پشت سر می‌گذاریم و بعد از آن برای فصل بعد تصمیم می‌گیرم.

او در ارتباط با دیدار با مس رفسنجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی تصریح کرد: تا دیدار با مس زمان زیادی باقی مانده و ما در حال حاضر بازی‌های مهم‌تری را در پیش داریم که باید آنها را انجام دهیم. در حال حاضر روی بازی‌های لیگ برتر متمرکز هستیم و انشاالله بعد از آن خودمان را برای دیدار در نیمه نهایی جام حذفی آماده خواهیم کرد.

01

رضا جبیره از معدود فوتبالیست‌های شاغل در لیگ برتر بود که نسبت به شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه ایشان با انتشار متنی در فضای مجازی به آن واکنش نشان داد، او در این باره گفت: هر شخصی عقاید و تفکرات خودش را دارد من هم از این سانحه ناراحت شدم و ابراز هم دردی کردم، خداوند انشاالله رحمتشان کند.

 

نظر شما