شناسهٔ خبر: 66780880 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فرصت ویژه کاپیتان شمس‌آذر قبل از پرسپولیس!

پوریا سرآبادانی در هفته‌های پایانی لیگ بیست و سوم شرایط خاصی را تجربه می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پوریا سرآبادانی کاپیتان تیم فوتبال شمس‌آذر فصل فوق‌العاده‌ای را همراه با تیم در لیگ بیست و سوم پشت سر گذاشته و در سه هفته پایانی می‌تواند دستاورد بزرگی داشته باشد و در اولین فصل حضور در لیگ برتر دهمین گل خود را به ثمر برساند.

سرآبادانی در این فصل در تمامی مسابقات شمس‌آذر به میدان رفته و بدون محرومیت یا مصدومیت توانسته مهره ثابت این تیم در خط هافبک باشد و علاوه بر رهبری بازیکنان این تیم مسئولیت نواختن ضربات پنالتی را هم برعهده داشت باشد و از این نقطه بارها برای شمس آذر گلزنی کند.

او در طول فصل در جریان مسابقه هم بارها موفق به گلزنی شده تا در حال حاضر با 8 گل بهترین گلزن شمس آذر در لیگ بیست و سوم باشد و شانس این را داشته باشد که در مسابقات پیش رو بتواند تعداد گل‌های خود را به عدد 10 برساند.

2024464

سرآبادانی در مقابل تیم‌های مدعی فقط در برابر تراکتور گلزنی کرده است، اما در هفته بیست و نهم شانس گلزنی مقابل پرسپولیس را خواهد داشت تا فصل خوب خود را با گلزنی مقابل یکی از مدعیان قهرمانی کامل کند.

این بازیکن جنگنده در پست هافبک دفاعی برای شمس‌آذر به میدان می‌رود و روی ضربات آزاد و حضور ناگهانی در جریان مسابقه توانسته شانس خودش را برای گلزنی امتحان کند و با توجه به درخششی که در فصل داشته و اعتماد به نفسی که از این موضوع به دست آورده توانسته برای شمس‌آذر گل‌های زیادی به ثمر برساند.

سرآبادانی هفته سوم و چهارم لیگ برتر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد اما پس از آن مورد توجه ویژه دقیقی قرار گرفت و پس از آن اکثر مسابقات را با حضور نود دقیقه‌ای درون زمین یکی از فعال‌ترین بازیکنان فصل فوتبال ایران بوده است.

نظر شما