شناسهٔ خبر: 66780035 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

راهنمایان گردشگری اصفهان مبشر پیام انقلاب به جهانیان باشند

سعید احمدی

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت اصفهان در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان و هیئت همراه با او بر لزوم تلاش راهنمایان گردشگری برای گسترش پیام انقلاب به جهانیان تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا، هم‌زمان با پاسداشت هفته میراث فرهنگی، صبح امروز یکم خردادماه، امیر کرم زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان و جمعی از مدیران اداره کل با آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت اصفهان دیدار کردند.

امام‌جمعه موقت اصفهان در این دیدار ضمن عرض تسلیت عروج شهادت گونه رئیس‌جمهوری و سایر شهدای راه خدمت با ایراد سخنانی گفت: بی‌تردید همگی ما معتقد به حمایت از میراث فرهنگی هستیم و حمایت از مقوله ارزشمند اولویت اول ماست.

او ادامه داد: در کاری که انجام می‌دهید تلاش کنید رضایت خداوند در اولویت اول شما باشد تا از این طریق رضایت خلق نیز برآورده شود.

آیت‌الله مهدوی تصریح کرد: امروز به نظر می‌رسد بیش از هر زمان دیگر نیازمند ساماندهی امورات مربوط به راهنمایان گردشگری هستیم، با این وصف اگر راهنمایان بتوانند با دریافت آموزش درست، پیام دین و انقلابی‌مان را به جهانیان ارائه کنند می‌توانیم بگوییم که کارمان را درست انجام می‌دهیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مباحث مربوط به حجاب و عفاف بسیار برای ما اهمیت دارد، لذا امید دارم در ایام مدیریت دکتر کرم زاده شاهد رشد این فرهنگ والا باشیم.

پیش از سخنان آیت‌الله مهدوی، امیر کرم زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان نیز با ارائه گزارش از وضعیت میراث فرهنگی اصفهان در خصوص بودجه و همچنین ارائه گزارش در خصوص راه‌اندازی قرارگاه حجاب و عفاف از او درخواست از حفاظت میراث فرهنگی، توسعه گردشگری و ترویج صنایع‌دستی حمایت کند.
 

انتهای پیام/

نظر شما