شناسهٔ خبر: 66778918 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

وام بدون ضامن و سند | وام بدون ضامن بانک رسالت

خبر فوری دولت/ مستاجران وام بدون ضامن رسید | با 37 میلیون سپرده وام 300 میلیونی بگیرید + مبلغ اقساط

بانک مسکن به منظور کمک به افرادی که برای خرید، بازسازی یا دیگر امور مربوط به مسکن نیازمند تسهیلات هستند، طرح وامی به نام «تابش توسعه مسکن» را تدارک دیده است. سقف این وام به 300 میلیون تومان می‌رسد.

صاحب‌خبر -

خبرنگار شکیبا بقال زاده: بانک مسکن به منظور کمک به افرادی که برای خرید، بازسازی یا دیگر امور مربوط به مسکن نیازمند تسهیلات هستند، طرح وامی به نام «تابش توسعه مسکن» را تدارک دیده است. سقف این وام به 300 میلیون تومان می‌رسد.

 افرادی که در بخش مسکن یا خدمات مربوط به آن نیازمند وام هستند و از قبل در بانک مسکن سپرده قرض الحسنه دارند، می‌توانند برای تسهیلات 300 میلیون تومانی این مجموعه درخواست بدهند. این تسهیلات تنها در صورتی به مشتریان پرداخت می‌شود که آن‌ها به میزان 37 میلیون و 500 هزار تومان سپرده گذاری کرده باشند و ضمنا مدت زمان سه تا شش ماه از خواب سپرده‌شان گذشته باشد. سود این وام به 18 درصد می‌رسد و مدت زمان بازپرداخت آن برحسب سود متغیر است اما به طور کلی از 60 ماه بیشتر نیست. لازم به ذکر است این تسهیلات در قالب عقد مرابحه عام یا مرابحه منصوبات بخش مسکن ارائه می‌شود.

وام بدون ضامن

با در نظر گرفتن میزان وام، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 7 میلیون و 782 هزار و 165 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 166 میلیون و 929 هزار و 921 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 466 میلیون و 929 هزار و 921 تومان اعلام شده است.

بانک مسکن یکی از بانک‌های تخصصی کشور است که با هدف ارائه خدمات ویژه به بخش مسکن در بیست و پنج دی ماه سال 1317 فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این مجموعه با ارائه خدماتی مانند سپرده گذاری، تسهیلات، خدمات ارزی و ریالی، فرم‌ها و مدارک آینده، سامانه‌های بانکداری الکترونیک، پیشخوان مجازی و سامانه‌های استعلام به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

منبع: رده

نظر شما