شناسهٔ خبر: 66777342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

راه شهیدان خدمت باید ادامه یابد

بوشهر- امام جمعه شبانکاره گفت: راه شهیدان خدمت باید ادامه یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد پردل صبح سه‌شنبه در نشست شورای اداری بخش شبانکاره ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش این حادثه دلخراش را امتحانی بزرگ خواند.

وی بیان داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران نظیر این امتحان شهادت بزرگانی همچون شهید بهشتی، شهید مطهری، شهیدان رجایی و باهنر و شهید حاج قاسم سلیمانی را داشتیم و نظام جمهوری اسلامی با این شهادت‌ها و حوادث روز به روز قوی‌تر می‌شود، این یک قابلیت برای بزرگ شدن ملت ایران است و راه این شهیدان را باید ادامه داد.

بخشدار شبانکاره با تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و مالک رحتمی استاندار استان آذربایجان شرقی و همراهان در روز میلاد امام هشتم تسلیت و با اشاره به خدمات دولت در طول نزدیک به سه سال گذشته از زحمات جهادی شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی تقدیر کرد.

ابراهیم حسینی افزود: رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در سخنان خود اعلام فرمودند که هیچ گونه اختلالی در روند خدمت رسانی ایجاد نخواهد شد، لذا مسئولان همانند گذشته به بهترین شکل و توان مضاعف با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر شهید والامقام حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی به انجام وظایف خود در مسیر خدمت به مردم ادامه دهند.

حسینی با اشاره به غیر قابل باور بودن این حادثه و شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و انقلابی و همراهان گرانقدر ایشان، اظهار داشت: مردم بخش شبانکاره نیز همانند سایر ملت ایران، قدرشناس زحمات خادمان واقعی خود هستند و برای برگزاری مراسم‌های شایسته و حضور پرشور مردم ستاد برگزاری مراسم عزای عمومی شهادت رئیس جمهور و همراهانش تشکیل می‌شود.

وی گفت: در همین راستا این ستاد، باید ویژه برنامه‌هایی شایسته و در شأن شهدا در شهر و روستاهای بخش داشته باشد تا مردم در جای جای این بخش بتوانند عشق و علاقه خود به این شهدای والای مقام را ابراز کنند.

نظر شما