شناسهٔ خبر: 66777155 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خانه مطبوعات و رسانه‌هاي ايران شهادت آيت الله سيد ابراهيم رئيسي و هيات همراه را تسليت گفت

صاحب‌خبر -
خانه مطبوعات و رسانه‌هاي ايران شهادت آيت الله سيد ابراهيم رئيسي و هيات همراه را تسليت گفت
خبرگزاری آریا - خبر شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در حین انجام وظیفه و خدمت به مردم شریف ایران، موجب تالم و تاثر عمیق گردید.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:
با کمال تأسف و تأثر، این حادثه ناگوار که منجر به شهادت ایشان و همراهانشان شد، نه تنها یک ضایعه بزرگ برای خانواده‌های داغدار، بلکه یک از دست دادن بزرگ برای کل ملت ایران است. آیت الله رئیسی، که به عنوان خادم الرضا و خادم آستان قدس امام علی بن موسی الرضا شناخته می‌شدند، نمادی از اخلاص و خدمت رسانی بی‌چشمداشت به مردم بودند. ایشان به حق سید محرومان و خادم ملت ایران بودند و در قلب‌ها جایگاهی والا یافته‌اند. ما مزد خدمت صادقانه و بی‌دریغ ایشان را ستایش می‌کنیم و یاد و خاطره‌شان را گرامی می‌داریم.
اینک که پایان ماموریت ایشان در ریاست جمهوری با ولادت امام رضا (ع) همزمان شده است، می‌توان این مصادفه را نشانه‌ای از مقام والای ایشان در نزد خداوند متعال دانست. در این لحظات دشوار، دل‌هایمان با خانواده‌های داغدار، دوستان و همکاران ایشان و تمامی مردم ایران همدردی می‌کند. از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.
خانه مطبوعات و رسانه‌های ایران

نظر شما