شناسهٔ خبر: 66776983 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برگزاري کميسيون ماده 12 اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي خراسان جنوبي

صاحب‌خبر -
برگزاري کميسيون ماده 12 اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي خراسان جنوبي
خبرگزاری آریا - کمیسیون ماده 12 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با هدف رسیدگی به تخلفات شرکت‌های مسافربری استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری آریا (خراسان جنوبی) علی اکبر مزیدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: کمیسیون ماده 12 با حضور اعضای کمیسیون و نمایندگان شرکت‌های مسافربری با هدف رسیدگی به تخلفات شرکت‌های مسافربری استان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در این جلسه به تخلفات مختلفی رسیدگی شد ادامه داد: برگزاری این کمیسیون می‌تواند به کاهش تخلفات شرکت‌های مسافربری و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران کمک کند.
مزیدی اضافه کرد: انجام هرگونه عملیات حمل‌ونقل با طی کردن فرایندهای قانونی و دریافت صورت وضعیت ضروری است و در غیر این صورت با متخلفان به‌طور جدی برخورد خواهد شد.
معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یادآور شد: مردم، رانندگان و صاحبان کالا و بار می‌توانند هرگونه شکایت خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه با متخلفان برخوردهای قانونی لازم انجام شود.

نظر شما