شناسهٔ خبر: 66776436 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

موحدی: شهید رئیسی تمام تلاشش را برای حل مشکلات کشور می‌کرد

رئیس سنی مجلس خبرگان گفت: شهید رئیسی رئیس جمهوری بود که تمام تلاش خود را به کار می‌بست تا کشور را از مشکلات و سختی‌ها نجات دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، آیت الله موحدی کرمانی رییس سنی مجلس خبرگان رهبری در جریان آیین افتتاحیه دوره ششم این مجلس در سخنانی ضمن تبریک به نمایندگان منتخب و عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، گفت: شهید رییسی رییس جمهوری بود که من یقین دارم تمام تلاش خود را به کار می‌بست تا کشور را از مشکلات و سختی‌ها نجات دهد. آرزو داریم خداوند متعال این شهید عزیز و شهدای همراه ایشان را با اهل بیت (ع) و شهدا محشور کند.

وی افزود: گرچه آیاتی از قرآن درباره شهدا نازل شده اما مرگ‌هایی داریم که شباهت به شهادت دارند، کسانی که در راه خدمت خود را وقف می‌کنند مراتب بالایی دارند و از خداوند متعال تقاضای علو درجات برای این شهدای عزیز داریم و از خداوند می‌خواهیم ما را به خودمان وانگذارد.

موحدی کرمانی خطاب به نمایندگان جدید مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: نمایندگان خبرگان مواظب باشید هر عمل شما ضبط می‌شود. امام خمینی (ره) ایران را از ظلم و نکبت نجات داد و به ایران عزت داد.

انتهای پیام/

نظر شما