شناسهٔ خبر: 66776269 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

چمران مطرح کرد؛

نامگذاری یک معبر به نام شهید آیت الله رییسی در تهران

رییس شورای شهر تهران با اشاره به موضوع نامگذاری یک معبر به نام شهید آیت الله رییسی در پایتخت گفت: بعید است همزمانی انتخابات شوراهای شهر و ریاست جمهوری عملیاتی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه دویست و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهید آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد که خداوند به برکت خون این شهدا پیروزی نهایی را از آن اسلام کند.

وی با بیان اینکه یک فوریت نامگذاری یک معبر به نام شهید آیت الله رئیسی بررسی خواهد شد، تصریح کرد: انحلال یکی از شرکت‌های شهرداری و چهار گزارش حسابرسی بررسی می‌شود.

چمران همچنین تصریح کرد: با بررسی‌ها و مشورت‌های متخصصین متوجه شدیم که طبق قانون باید انتخابات ریاست جمهوری و شورا با هم صورت بگیرد و با شناختی که داریم نمی‌توان کشور را در ۵۰ روز برای انتخابات شورا آماده کرد چرا که با ۱۲۶ هزار نفر طرفیم و باید هیأت نظارت شکل بگیرد و روند طولانی دارد. بعید است همزمانی آن عملیاتی باشد. مجلس آینده باید شکل بگیرد و در مورد انتخابات شوراها تصمیم بگیرد.

وی افزود: طبق تجربه شوراها می‌شود بیش از چهار سال باشند اما کمتر از چهار سال نمی‌توانند باشند.

نظر شما