شناسهٔ خبر: 66774984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هدف شهید رئیسی تلاش شبانه‌روزی مسئولان برای خدمت به مردم بود

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: هدف اصلی رئیس جمهور عزیز و مردمی ما تلاش شبانه‌روز و توجه به امورات مردم به بهترین نحو ممکن و بدون اختلال بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، سخاوت اسدی در جلسه مدیریت شرایط اضطراری در منطقه پارس جنوبی با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان در حادثه دلخراش سقوط بالگرد گفت: شهادت رئیس جمهور پرتلاش و خادم‌الرضا (ع)، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار این استان، جمعی از فرماندهان سپاه و کادر پروازی تسلیت می‌گویم.

وی با اشاره به روش و منش آیت‌الله رئیسی در خدمتگزاری به مردم گفت: از آنجایی که هدف اصلی رئیس جمهور عزیز و مردمی ما تلاش شبانه‌روز و توجه به امورات مردم به بهترین نحو ممکن و بدون اختلال بوده است لذا فعالیت‌ها در این منطقه بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

اسدی ادامه داد: امروز تأمین گاز کشور و سایر محصولات از جمله تأمین فرآورده‌های نفتی، خوراک پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها و همچنین مواد اولیه بسیاری از صنایع کشور که دارای جایگاه مهمی است در منطقه ویژه پارس صورت می‌گیرد و به همین دلیل این منطقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به برگزاری جلساتی با مدیران عامل مجموعه‌های تولید در  بخش سکوها، پالایشگاه‌ها و صنایع پایین دستی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر و در راستای تامین امنیت منطقه، نیروهای امنیتی انتظامی، اچ اس ای، حراست و دیگر بخش‌ها در آمادگی کامل قرار دارند.

وی با بیان اینکه با تدابیر صورت گرفته همه همکاران از آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مردم عزیز کشورمان برخوردار هستند، گفت: قطعاً بروز این ضایعه دردناک برای کشورمان اتفاقی تلخ، بزرگ و هولناک است اما نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول عمر خود از این اتفاقات به خود دیده که به مدد و الطاف الهی، رهبری حضرت امام (ره) و درایت مقام معظم رهبری توانستیم از این گردنه‌های سخت عبور کنیم.

اسدی با بیان این که با مدیریت عالی رهبر معظم انقلاب و تدبیر معظم‌له از این واقعه تلخ نیز عبور خواهیم کرد، افزود: تلاش همه دولتمردان، نیروهای مسلح و همچنین بخش‌های اقتصادی و غیراقتصادی خدمت به مردم بدون هیچگونه خللی است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان این که همه ما سربازان نظام بوده و به طور کامل تحت فرمان رهبری عزیزمان هستیم، اظهار داشت: در منطقه ویژه پارس تلاش می‌کنیم خللی در روند تولید پالایشگاه‌ها، سکوها، پتروشیمی‌ها و سایر صنایع وابسته ایجاد نشود و قطعاً تمام تدابیر خود را برای رفاه و آسایش مردم به کار خواهیم گرفت.

اسدی با بیان اینکه هیچ وقت یاد و خاطره انسان‌های خدوم و شایسته همچون آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدا سانحه بالگرد از اذهان ما پاک نخواهد شد، گفت: قطعاً مسیر زندگی و روش و منش این بزرگواران به عنوان شیوه و الگویی برای ما خواهد بود تا به لطف خدا خدشه‌ای در روند امور کشور ایجاد نشود.

انتهای پیام/190

نظر شما