شناسهٔ خبر: 66774403 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

آیت الله مدرّسی: از دست دادن عالمی که به خدمت برای مردمش شهرت دارد، ضایعه بزرگی برای ایران و مسلمانان است

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق با صدور بیانیه ای شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق با صدور بیانیه ای شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

﴿ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا﴾.

صدق الله العلی العظیم

با اندوه عمیق خبر سقوط بالگرد که منجر به درگذشت رئیس جمهوری اسلامی ایران جناب آقای ابراهیم رئیسی رحمت الله علیه و همراهانش شد را دریافت کردیم.

شکی نیست که از دست دادن عالمی که به خدمت و فداکاری در راه مردمش شهرت دارد، ضایعه ای بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران و به طور کلی برای مسلمانان است.

اما دشمنان اسلام و مسلمین شادی نکنند؛ زیرا جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصول ثابت خود در مسیر ترویج و اعتلای رسالت قرآن کریم و نبی اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و اهل بیت (علیهم السلام) پیش می رود و در ایران بسیاری از نخبگان برجسته است که با صداقت و اخلاص راه خدمت را برای برافراشتن پرچم اسلام و خدمت به مسلمانان ادامه خواهند داد.

این مصیبت را به رهبری و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای آن مرحوم و همراهانشان غفران و رحمت واسعه الهی و علو درجات مسئلت داریم و آنها را در جوار اجداد پاکش جای دهد و به بستگان و خانواده اش صبر و آرامش عطا فرماید. (إنا لله وإنا إلیه راجعون).

کربلای معلی ۱۱ ذی القعده ۱۴۴۵ هـ ق

محمد تقی مدرسی

نظر شما