شناسهٔ خبر: 66774157 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تسلیت رئیس فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر در پی شهادت رئیس جمهور

رئیس فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر در پیامی خطاب به وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک شهادت مظلومانه آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه و همراهانشان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ در پیام مبارک الخیارین رئیس کنفدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر خطاب به مقامات ورزش کشور آمده است:

«وزارت ورزش و جوانان ، کمیته المپیک ایران و فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران

با اندوه بسیار مراتب عرض تسلیت خود را به شما و مردم ایران که در غم از دست دادن رئیس جمهور خود سید ابراهیم رئیسی و وزیر خارجه حسین امیرعبداللهیان و همراهانشان هستید ابراز می داریم. این مسئله تنها فقدان برای جامعه ایران نیست بلکه برای جامعه جهانی ناراحت کننده است. فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر (IBSF) به نمایندگی از جامعه جهانی این ورزش درگذشت رییس محترم جمهوری اسلامی ایران را تسلیت عرض می نماید.

در این زمان غم و اندوه فراوان، ما از صمیم قلب با شما، و علی الخصوص خانواده محترم رئیس جمهور و همراهانشان ابراز همدردی می کنیم. امیداوریم با خاطرات ارزشمندی که آنها بر جای مانده موجبات تسلی خاطر جامعه ایران فراهم بیاید. لطفا صمیمانه ترین تسلیت های ما را یک بار دیگر بپذیرید و بدانید که IBSF در این مصیبت با همبستگی در کنار مردم ایران می ماند و یاد و خاطر این عزیزان را گرامی می دارد. با عمیق ترین همدردی.»

نظر شما