شناسهٔ خبر: 66774155 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفت و گو با تقریب:

شهید آیت الله رئیسی خود را رئیس جمهور همه اقوام و مذاهب ایران می دانست

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: شهید جمهوری شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی با داشتن روحیه جهادی و انقلابی که داشت خود را رئیس جمهور همه اقوام و مذاهب ایران اسلامی می دانست.

صاحب‌خبر -
ماموستا ایوب احمدپور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب با تسلیت شهادت سید محرومان شهید آیت الله رئیسی و وزیر امور خارجه کشورمان، استاندار آذربایجان شرقی و امام جمعه آذربایجان شرقی و هیئت همراه در سانحه هوایی بالگرد حامل این شهیدان بزرگوار اظهار داشت: شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در سانحه هوایی دل هر آزادمرد و مؤمنی که دل در گرو میهن عزیز ایران اسلامی دارد را متألم ساخت. 

وی در ادامه گفت: ایشان به حق رئیس جمهوری مردمی، عدالت پیشه، خدمتگزاری صادق و دردمند بود که همیشه یار و یاور محرومان و در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نبود و در این راه جان عزیز خود را فدا کرد.

ماموستا احمدپور بیان داشت: شهید آیت الله رئیسی با داشتن روحیه جهادی و انقلابی که داشت خود را رئیس جمهور همه اقوام و مذاهب ایرانی می دانست و این خصیصه مبارک را در تمام حیات مدیریتی این شهید به وضوح مشهود بود و از هیچ خدمتی به احاد ملت شریف ایران فرو گذار نبود.
راهش پر رهرو باد.

انتهای پیام/

نظر شما